ستاره پرسپولیس قربانی تصمیمات سلیقه‌ای کی‌روش

کی‌روش در حالی دو مدافع نیمکت نشین استقلال را با خود به اتریش خواهد برد که در پست آنها نفرات آماده تری در لیگ برتر حاضر بودند.
کدخبر (70182) | 26 شهریور 1401 | ساعت 10:28
0 100
ستاره پرسپولیس قربانی تصمیمات سلیقه‌ای کی‌روش
کی‌روش در حالی دو مدافع نیمکت نشین استقلال را با خود به اتریش خواهد برد که در پست آنها نفرات آماده تری در لیگ برتر حاضر بودند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، کارلوس کی روش، سرمربی جدید تیم ملی ایران روز گذشته لیست ۲۷ نفره ای را برای اردوی اتریش و دو بازی تدارکاتی مقابل سنگال و اروگوئه اعلام کرد که بر طبق آن شاهد خط خوردن نام نفراتی چون سعید صادقی و مهدی قائدی بودیم. باقی ماندن دو مدافع ناآماده استقلال در لیست تیم ملی فوتبال هم از جمله تصمیمات عجیب مرد پرتغالی بود. کی روش در حالی ابوالفضل جلالی و صالح حردانی را با خود به اتریش خواهد برد که اولی در فصل جاری عمدتا نیمکت نشین بوده و نتوانسته هنوز هیچ پاس گل یا گلی را از خود برجای بگذارد. جلالی در بازی اخیر تیمش مقابل نساجی هم به میدان نرفت و در مجموع طی ۶ هفته ای که از شروع فصل گذشته تنها ۳۸۱ دقیقه در ترکیب استقلال حاضر بود. صالح حردانی دیگر مدافع آبی پوشان با وجود رفع مصدومیت اش، هنوز نتوانسته جایگاه ثابتی در ترکیب این تیم پیدا کند و ساینتو در اغلب بازیها ترجیح داده از کوین یامگا در پست دفاع راست بازی بگیرد. حردانی در ۲۶۰ دقیقه ای که در مسابقات این فصل حاضر بوده هیچ گل یا پاس گلی نداشته، این در حالی است که همتای او در تیم پرسپولیس یعنی دانیال اسماعیلی فر ۳ پاس گل را در کارنامه دارد. عملکرد درخشان این بازیکن از جایی بیشتر به چشم می آید که به یاد آوریم او در تیم پرسپولیس یک تازه وارد محسوب می شود. معمولا بازیکنان برای جا افتادن در ترکیب تیم جدید خود نیاز به زمان دارند، اما از جایی که اسماعیلی فر بازیکن سطح بالا و باهوشی است، فقط ۵ هفته زمان برای او کافی بود تا در پرسپولیس پاس گل را استارت بزند. او بعد از گلسازی مقابل هوادار در برابر نفت مسجدسلیمان هم درخشید تا آمادگی اش را به رخ کشیده باشید. ظاهراً اما همه این آمادگی را دیده اند، به غیر از سرمربی جدید تیم ملی! اما مگر نه غیر این است که تیم ملی جای آماده ترین هاست، پس چگونه می شود که کی روش مدافع ناآماده و نیمکت نشین استقلال را به دانیال اسماعیلی فر ترجیح می دهد؟

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...