سخت ترین روزهای زندگی ژاوی

ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا از مصائب مربیگری در بارسلونا و حواشی آن گفت.
کدخبر (152328) | 17 اسفند 1401 | ساعت 06:45
0 74
سخت ترین روزهای زندگی ژاوی
ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا از مصائب مربیگری در بارسلونا و حواشی آن گفت.

به گزارش سرخ نیوز، ژاوی پیش از خداحافظی از دنیای فوتبال 767 بار پیراهن بارسلونا را به تن کرد و در نهایت هم در اواسط فصل 22-2021 بار دیگر و این بار به عنوان مربی به نوکمپ برگشت. او اولین جامش با این باشگاه را در ماه ژانویه و در رقابت‌های سوپرجام بالای سر برد و تیمش در حال حاضر با 9 امتیاز اختلاف نسبت به رئال مادرید در صدر جدول لالیگا قرار دارد. با این حال، ژاوی از روزهای سخت هدایت این تیم و انتقادهایی که به صورت مداوم علیه او مطرح شده است صحبت می‌کند. سخت ترین روزهای زندگی ژاوی این مربی 43 ساله در این باره اظهار داشت:

«بعضی از بدترین روزهای زندگی‌ام زمانی رقم خورد که مربی بارسا بودم. مدام در حال تماشای بازی‌ها هستم. من بازی‌های خودمان را سه یا چهار بار می‌بینم. از این کار لذت می‌برم. همانطور که پپ گواردیولا گفت، مربی بارسا بودن یعنی باید مراقبت 200 مورد مختلف باشی. این کاری شبانه‌روزی است. من 75 درصد از کارم را دوست دارم. اما 25 درصد باقی مانده خیلی دشوار است.
من مدام مورد قضاوت قرار می‌گیریم و از من انتقاد می‌شود. این کار سختی است چون خانواده و بچه دارم. لحظات بسیاری است که مربی بارسا بودن سخت است. گاهی از انتقادها خبر ندارم و دوستی تماس می‌گیرد و می‌گوید آنها در حال کشتن تو در شبکه‌های اجتماعی هستند. وقتی به شما می‌گویند خوب نیستید یا مسئولیت پذیری ندارید، خیلی سخت است.»

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...