سرآسیایی: صحبت های پیرامون تبانی هوادار زشت و سخیف است

مجتبی سرآسیایی اعلام کرد که اعتقاد دارد نتیجه دیدار استقلال مقابل هوادار فوتبالی و اتهام تبانی به هوادار اصلا درست نیست.
کدخبر (169735) | 02 اردیبهشت 1402 | ساعت 13:52
0 87
سرآسیایی: صحبت های پیرامون تبانی هوادار زشت و سخیف است
مجتبی سرآسیایی اعلام کرد که اعتقاد دارد نتیجه دیدار استقلال مقابل هوادار فوتبالی و اتهام تبانی به هوادار اصلا درست نیست.

به گزارش سرخ نیوز، مجتبی سرآسیایی، مربی گل گهر سیرجان در کنفرانس خبری قبل از دیدار با هوادار در ابتدا گفت:

بعد از شرایطی که در بازی با فولاد داشتیم و امتیازات در لحظه پایانی جا به جا شد، بازه زمانی خوبی برای ریکاوری داشتیم که به شرایط ایده‌آل برگردیم. تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم. اعتقاد داریم برعکس چیزی که در مورد رقیب‌مان مطرح شد، نتیجه هفته گذشته هوادار فوتبالی بوده است. این طبیعت فوتبال است وقتی یکی، دو گل عقب میفتی و برای جبران می‌روی، فضای بیشتری به تیم حریف می‌دهی که در ضدحمله‌ها گل‌های بیشتری بزند. بنا بر چیزی که من از تیم خوب هوادار و آقای ساکت الهامی سراغ دارم، مطمئنم بعد از آن اتفاق سخت‌ترین بازی ممکن را اینجا داریم.
او در مورد شرایط هوادار و اتهاماتی که به آنها پس از شکست به استقلال زده شد، اضافه کرد:
به بازیکنان هم یادآوری کردیم و آمادگی این را داریم که آقای ساکت تیمش را کاملا جمع کرده باشد. بعد از این اتفاق اولین چیزی که گفتیم این بود که کارمان سخت‌تر شد. این اتفاق به ضرر ما شد چون این تیم را با انگیزه‌تر کرده تا جبران کنند. یک سری مباحث هم مطرح شد که جای شرمساری داشت. نباید مسائل فوتبالی را به چیزهای دیگری ربط بدهیم. این صحبت‌ها انقدر زشت و سخیف است که به خودم اجازه صحبت نمی‌دهم. می‌دانیم بازی سختی داریم و باید از این تیم اکتیوتر و سختکوش‌تر باشیم.
او در مورد احتمال کم انگیزه شدن هوادار باتوجه به شرایط جدولی بیان کرد:
صحبت شما را از نظر فوتبالی قبول ندارم. امکان ندارد بازیکن در بازی‌های پایانی فصل که یک قرارداد جدید را پیش رو دارد انگیزه کامل را نداشته باشد. باشگاه، بازیکن و مربی انگیزه خودشان را دارند. این تیم در شکل فوتبالی اتفاق بدی برایش افتاده و الان تیم آقای الهامی با توجه به شناختم، منسجم‌تر می‌شود تا جلوی ما شکست هفته گذشته را جبران و شخصیتش را تثبیت کند.
سرآسیایی در مورد آینده‌اش با گل‌گهر با توجه به جدایی قلعه‌نویی گفت:
صحبت در مورد فصل آینده در باشگاه گل‌گهر صفر مطلق است. فکر می‌کنم باشگاه ما از نظر مدیریتی انقدر قوی است که بهترین شرایط را برای مردم خوب سیرجان مهیا کند. کادرفنی فعلی قراردادشان در پایان فصل تمام می‌شود.
او در مورد وضعیت مصدومانشان توضیح داد:
اواخر لیگ مصدومیت‌ها بیشتر است. ما بازی ذوب آهن، هشت، نُه مصدوم داشتیم و از همان زمان درگیریم. خیلی از بازیکنان‌مان را رسانده‌اند ولی بعضی‌ها درگیر هستند. مهدی تیکدری را نداریم ولی چند بازیکن دیگرمان حضورشان در هاله‌ای از ابهام است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...