سرخابی‌ها در یک سنگر؛ پرسپولیس هم علیه سپاهان شکایت کرد

باشگاه پرسپولیس روز قبل نامه مهمی را برای سرپرست سازمان لیگ فوتبال ایران ارسال کرد خواستار رسیدگی تخلفات باشگاه سپاهان شد.
کدخبر (226317) | 12 شهریور 1402 | ساعت 09:43
0 120
سرخابی‌ها در یک سنگر؛ پرسپولیس هم علیه سپاهان شکایت کرد
باشگاه پرسپولیس روز قبل نامه مهمی را برای سرپرست سازمان لیگ فوتبال ایران ارسال کرد خواستار رسیدگی تخلفات باشگاه سپاهان شد.

به گزارش سرخ نیوز، چند ساعت بعد از مصاحبه رضا درویش با خبرنگاران و اتهام به سپاهان بابت آنچه تخلفات نقل و انتقالاتی این باشگاه مطرح می‌شود، پرسپولیسی‌ها با ارسال نامه‌ای رسمی به محمدرضا کشوری‌فرد، موارد اتهامی خود را برای سرپرست سازمان لیگ توضیح دادند. در این نامه که به مهدی تاج، منصور قنبرزاده و رئیس کمیته انضباطی نیز ارسال شده، باشگاه پرسپولیس توضیح می‌دهد: «باشگاه سپاهان مغایر با دستوزالعمل ناظر بر قرارداد و سقف بودجه باشگاه‌ها مصوبه هیئت رئیسه بنابر شواهد معتبر تخطی کرده است.» طبق ادعای پرسپولیسی‌ها، سپاهان در دو مورد مرتکب تخلف شده است؛ اول این که سپاهان قراردادی را با یکی از بازیکنان خود به امضا رسانده که «در ظاهر ریالی است ولی در قرارداد بندی آورده که با نوسانات دلاری، پرداخت ریالی بر اساس دلار روز در موعد و زمان پرداخت، انجام خواهد شد». باشگاه پرسپولیس معتقد است این بند قرارداد بازیکنی که دو ساله به سپاهان پیوسته، تخلف آشکار در موضوع آیین نامه و قوانین جدید است که هرگونه قرارداد ارزی با بازیکنان داخلی را ممنوع کرده است. موردی دیگر که باشگاه پرسپولیس نسبت به آن شکایت دارد، دور زدن قانون از سمت باشگاه سپاهان در افزایش مبلغ قرارداد برای فصول آینده بازیکنان است. درحالی که این افزایش باید حداقل ۲۵ درصد باشد، باشگاه سپاهان قرارداد تعدادی از بازیکنان جدید را به نحوی منعقد کرده که مبلغ قرارداد آنها در فصل آینده تا 100 درصد افزایش خواهد داشت. باشگاه پرسپولیس فعلا درخواست تغییر نتایج سپاهان در مسابقات فصل جاری لیگ برتر را نداشته است اما به گفته اعلام رضا درویش، در صورتی که اتهامات احراز شوند، بر اساس اعلام مسئولان فدراسیون باید تغییر نتیجه در دستور کار قرار بگیرد. جالب اینکه باشگاه سپاهان از رضا درویش بابت مصاحبه او شکایت کرد اما مدیرعامل پرسپولیس حالا با ارسال این نامه به مقامات فوتبال کشور، نشان داده که پیگیری‌های خود در این زمینه را ادامه می‌دهد. پیش از این، مدیران استقلال هم بابت تخلفات نقل و انتقالاتی باشگاه سپاهان، از این مجموعه شکایت کرده بودند.

جدیدترین اخبار فوتبال ایران:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...