سرخ نیوز بررسی کرد؛ راز حذف استقلال و صعود پرسپولیس چه بود؟

رضا اسدی در حالی تنها خرید فیکس گل محمدی بود که مجیدی ۴ بازیکن جدید را در ترکیب اصلی گذاشته بود و ناهماهنگی آنها با سایر نفرات ملموس بود.
کدخبر (2978) | 25 شهریور 1400 | ساعت 06:25
0 74
سرخ نیوز بررسی کرد؛ راز حذف استقلال و صعود پرسپولیس چه بود؟
رضا اسدی در حالی تنها خرید فیکس گل محمدی بود که مجیدی ۴ بازیکن جدید را در ترکیب اصلی گذاشته بود و ناهماهنگی آنها با سایر نفرات ملموس بود.

به گزارش سرخ نیوز، از ۴ خرید فیکس مجیدی (نیک نفس، آقاسی، سلمانی و حسین‌زاده) ۳ نفرشان ملی پوش هستند اما آیا منطقی بود که مجیدی این همه تغییر به ویژه در فاز دفاع را به جان خریده و ۳ گزینه از ۶ عنصرش در سیستم دفاعی تیم، نفرات جدیدی باشند که مدت کوتاهی با تیم تمرین کرده و بازی تدارکاتی خوب و کافی هم با تیم نداشته‌اند؟ آیا استفاده همزمان از دو جوان (خاقانی و حسین‌زاده) در یک بازی سنگین به عنوان هافبک‌های تهاجمی پشت سر تک مهاجم زور گل زدن استقلال را کم نکرد؟ در اینکه خاقانی و حسین‌زاده جوان‌های با آتیه‌ای هستند تردید نیست اما استفاده توامان از آنها افراط در جوانگرایی بود. آیا نبرد حساس با گرگ‌های باران دیده الهلال جای کم تجربه‌ها بود؟ آیا این دو جوان گزینه‌های مناسبی برای جانشینی اسماعیلی و قائدی بودند؟ آیا بهتر نبود رضاوند، بابک مرادی یا قاسمی نژاد پشت سر مطهری فیکس بازی می کردند و این دو جوان نیمه دوم به کار گرفته شوند؟ مجیدی در شرایطی که ریگی را از دست داده مهدی‌پور را هم نیمکت نشین کرد و دو هافبک دفاعی‌اش را از میان نیک نفس خرید جدید و رضاوند که توان هجومی‌اش بیشتر از کار دفاعی است برگزید! سرمربی کم تجربه و پرحاشیه آبی‌ها با مشاوره‌های دستیاری کم تجربه تیمش را با تغییرات گسترده، ریسک بسیار بالا و به نوعی رویایی و غیرقابل باور ارنج کرد اما گل‌محمدی با منطق‌ و حساب شده فقط اسدی را در غیاب کامیابی‌نیا و با توجه به جدایی ستاره فصل قبل (نوراللهی) در ترکیب اصلی گذاشت و طوری هم از او بهره برد که فوتبالی‌ها او را یکی از سه بازیکن برتر این بازی لقب دهند؛ نعمتی، دهقانی و پاکدل هم فیکس خواهند شد اما رفته به رفته و گام به گام.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...