سردار آزمون روی گلف-موبیل + عکس

کمپ تمرینی بایر04 تنها یک روز پس از آغاز در ورکسلف برای ستاره ایرانی این تیم به پایان رسید.
کدخبر (212066) | 03 مرداد 1402 | ساعت 07:11
0 182
سردار آزمون روی گلف-موبیل + عکس
کمپ تمرینی بایر04 تنها یک روز پس از آغاز در ورکسلف برای ستاره ایرانی این تیم به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، باشگاه لورکوزن دیروز اعلام کرد که سردار آزمون ملی پوش ایرانی این تیم در اولین جلسه تمرینی تیم از ناحیه ساق پای چپ دچار آسیب دیدگی شد. باشگاه بایرلورکوزن همان دیروز اعلام کرد این بازیکن 28 ساله به خانه بازمیگردد تا تمرینات توانبخشی خود را آغاز کند. با توجه به آغاز بازیهای جام حذفی از حدود دو هفته دیگر به نظر می رسد مصدومیت جایگاه سردار را برای این بازی در ترکیب اصلی به خطر بیاندازد.

میزان مصدومیت سردار آزمون

آزمون سال گذشته از سن پترزبورگ به لورکوزن پیوست و در این مدت با مصدومیت هایی مواجه بوده که آخرین آن دیروز برای مهاجم ملی پوش ایرانی رخ داد. اندکی پس از مصدومیت او در حالی که روی یک گلف-موبیل (اتومبیل های کوچک زمین مسابقه گلف) نشسته بود و یک کیشه بزرگ یخ هم دور ساق پای چپش بسته شده بود به سمت هتل تیم برده شد. سردار آزمون روی گلف-موبیل + عکس در معاینه بعدازظهر مشخص شد که او از ناحیه عضله ساق پا دچار آسیب دیدگی شده و باید روز سه شنبه تمرینات توانبخشی خود را در درمانگاه باشگاه آغاز کند.

مصدومیت سردار آزمون چه زمانی رفع می شود؟

سردار آزمون ستاره خط حمله تیم ملی ایران فصل گذشته و بعد از 9 سال حضور در فوتبال باشگاهی روسیه به تیم لورکوزن پیوست. او در تیم مدت و در مجموع در 32 مسابقه برای این تیم به میدان رفت و 5 گل هم به ثمر رساند. او که پیش از شروع فصل با پیشنهاداتی از سوی تیم های اروپایی روبرو بود اعلام کرد قصد دارد در لورکوزن بماند وحالا باید دید این مصدومیت چقدر باعث خواهد شد تا او دور از میادین باشد. اینکه مشخص است در فوتبال آلمان به ندرت بازیکن قبل از حل کامل مصدومیت و انجام دوره های آماده سازی به میدان برمی گردد و شاید همین پروسه کمی بازگشت ستاره ایرانی را طولانی کند.

جدیدترین اخبار لژیونرها

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...