سرمربی پیشین فاش کرد: بازیکن جدید استقلال، پرسپولیسی است!

حمید استیلی افشا کرد که میلاد و مهرداد محمدی صراحتا طرفدار پرسپولیس هستند اما پیوستن به تیم رقیب، در فوتبال حرفه ای ممکن است رخ بدهد و این امری طبیعی است.
کدخبر (202113) | 11 تیر 1402 | ساعت 07:18
0 170
سرمربی پیشین فاش کرد: بازیکن جدید استقلال، پرسپولیسی است!
حمید استیلی افشا کرد که میلاد و مهرداد محمدی صراحتا طرفدار پرسپولیس هستند اما پیوستن به تیم رقیب، در فوتبال حرفه ای ممکن است رخ بدهد و این امری طبیعی است.

به گزارش سرخ نیوز، مهرداد محمدی در حالی به استقلال پیوست که چند سال قبل با صراحت در گفت‌وگو با عادل فردوسی‌پور و برنامه ۹۰ مدعی شده بود طرفدار پرسپولیس است. در همین خصوص حمید استیلی سرمربی اسبق پرسپولیس که در راه‌آهن کاشف برادران محمدی بود صحبت هایی را مطرح کرده است. ابتدا از شرایط پرسپولیس شروع کنیم. قهرمانی‌های فصل قبل حاصل زحمات یک گروه منسجم بود، از کادر مدیریتی و مربیان گرفته تا بازیکنان. خوشبختانه افشین پیروانی و کریم باقری هم برگشتند و این مسئله قطعاً به تیم کمک می‌کند. آقای درویش کارش را انجام می‌دهد و تیم آرام آرام در شرایط بهتر شدن گام برمی‌دارد. قطعاً بازیکنان مورد نظر گل‌محمدی هم آرام‌آرام جذب می‌شوند. به نظرتان پرسپولیس فصل آینده هم می‌تواند قهرمان شود؟ قطعاً مردم به چیزی کمتر از قهرمانی پرسپولیس نگاه نمی‌کنند و دل‌شان می‌خواهد این تیم فصل آینده هم دوباره عنوان قهرمانی را به دست‌ آورد.

حمید استیلی: از کریستیانو رونالدو نمی ترسیم

گروهی از طرفداران پرسپولیس می‌گویند طلسم لیگ قهرمانان آسیا در این فصل برای پرسپولیس شکسته می‌شود.  پرسپولیس پتانسیل قهرمانی در آسیا را دارد. امیدوارم چنین اتفاقی برایش رخ بدهد و میلیون‌ها هوادار این تیم خوشحال شوند. البته شاید این روزها بابت ولخرجی تیم‌های عربستانی گروهی از هواداران ایرانی نگران شده باشند اما با قاطعیت می‌گویم این مسئله نباید باعث نگرانی و ترس ما شود. یادمان نرفته همین ۵ سال قبل کریستیانو رونالدو با وجود اینکه جوان‌تر بود اما برابر ایران عملاً نتوانست کاری انجام بدهد. ما از نظر پتانسیل انسانی بالاتر از عربستان هستیم و این برگ برنده فوتبال ایران است. سرمربی پیشین فاش کرد: بازیکن جدید استقلال، پرسپولیسی است! یعنی حتی ولخرجی‌های الهلال هم ترس ندارد؟ نه قطعاً پرسپولیس از الهلال نمی‌ترسد. من خودم قبلاً سابقه بازی جلوی الهلال را دارم. این تیم همیشه بزرگ بوده اما مطمئن باشید حتی با وجود خریدهای بزرگی که انجام داده، باز هم پرسپولیس از این تیم نمی‌ترسد و می‌تواند آنها را شکست بدهد.  یک اتفاق تلخ  هم شاهد بودیم و در تمرین افتتاحیه استقلال وقایعی رخ داد که...  ببینید ما باید کلمه فرهنگی را از روی درِ باشگاه‌های خودمان بکنیم چون واقعیت امر این است که هیچ کدام از باشگاه‌ها کار فرهنگی نمی‌کنند. ورزش باید محیطی کاملاً سالم و امن برای همه خانواده‌ها باشد و اصلاً نباید چنین اتفاقاتی را در آن شاهد باشیم.

حمید استیلی راجع به سقف بودجه قراردادها: قانون بد بهتر از بی‌قانونی است

ماجرای سقف بودجه هم همچنان خبرساز است. در سال‌های گذشته هم خریدهای کلان و نجومی مال چند تیم پولدار بالای جدول بود. حالا اگر عدالت برقرار شود، قطعاً می‌تواند به فوتبال کمک کند اما متأسفانه می‌شنویم با روش‌هایی مانند رمزارز و... قانون سقف بودجه را دور می‌زنند. به نظرم قانون بد بهتر از بی‌قانونی است. اگر واقعاً در مورد همه تیم‌ها عدالت رعایت شده و سقف بودجه مد نظر قرار بگیرد، در نهایت به فوتبال ما کمک می‌کند. و بالاخره برسیم به استقلالی شدن مهرداد محمدی. بازیکنی که قبلاً با صراحت گفته بود طرفدار پرسپولیس است.  بله مهرداد طرفدار پرسپولیس بود و دوست داشت برای این تیم بازی کند. حتی به خاطر دارم سه سال قبل هم دوست داشت به پرسپولیس بیاید ولی این تیم به هر دلیلی او را نخواست و حالا سر از استقلال درآورده است. فوتبال حرفه‌ای شده و دیگر نباید مانند سابق انتظار داشت یک بازیکن پیراهن تیمی را بر تن کند و تا پایان دوران فوتبالش آن را درنیاورد. البته این را هم بگویم که برادران محمدی که در راه‌آهن شاگرد من بودند، جدا از توانایی فوتبالی، به لحاظ معرفتی و زندگی حرفه‌ای هم شرایط خوبی دارند و به همین خاطر توانستند در فوتبال پیشرفت کنند. میلاد و مهرداد در این سال‌ها با وجود پیشرفت گذشته خود را فراموش نکرده‌اند و همین مسئله نشان می‌دهد بچه‌های خوبی هستند. حواشی فوتبال داخلی ایران

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...