سرمربی چلسی: خانواده‌ ام را تهدید به مرگ کردند!

گراهام پاتر، سرمربی چلسی، می‌ گوید نتایج ضعیف این تیم باعث شده که او تهدید هایی خطاب به خودش و فرزندانش دریافت کند.
کدخبر (147018) | 06 اسفند 1401 | ساعت 07:02
0 111
سرمربی چلسی: خانواده‌ ام را تهدید به مرگ کردند!
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، می‌ گوید نتایج ضعیف این تیم باعث شده که او تهدید هایی خطاب به خودش و فرزندانش دریافت کند.

به گزارش سرخ نیوز، چلسی در چند هفته اخیر روزهای بسیار سختی را سپری کرده و نتایجی که گرفته به هیچ وجه برای هواداران این تیم قابل قبول نیست.

فشارها روی گراهام پاتر سرمربی چلسی روز به روز بیشتر می‌شود و بسیاری حتی خواهان اخراج این مربی هستند اما مدیران این باشگاه فعلا به او اعتماد دارند و تصمیمی برای برکناری او و آغاز همکاری با مربی جدیدی نگرفته‌اند.

او در گفت‌وگو با خبرنگاران پیش از بازی حساس برابر تاتنهام اظهار داشت: «من به همان‌اندازه که مورد حمایت قرار دارم، به همان‌اندازه هم پیام‌هایی دریافت کرده‌ام که برای خودم و فرزندانم آرزوی مرگ کرده و تهدیداتی هم انجام شده است.»

سرمربی چلسی با انتقاد از چنین رفتارهایی گفت: «شما باید این شرایط را بپذیرید و انتقادها را هم درک کنید اما کار نباید هرگز به رفتارهای نادرست کشیده شود. باید سعی کنیم تمامی جوانب کار را در نظر بگیریم که شامل انتقاد و احساسات بد هم هست. شرایط باید به این شکل باشد. این چالش بزرگی است و اگر شما تمام تلاش‌تان را بکنید و افرادی به صورت مداوم بدترین توهین‌ها و آزارها را علیه شما به کار ببرند، شرایط دشوار خواهد شد.»

پاتر در ادامه اضافه کرد: «زندگی سخت شده و بسیاری در بحران انرژی و تامین هزینه زندگی به مشکل خورده‌اند. این که چنین تهدیدهایی خطاب به من و فرزندانم انجام شود اصلا خوشایند نیست وقتی در جمعی خصوصی با خانواده هستید هم ناراحت می‌شوید. من هرگز نخواستم فرد دیگری باشم. من نمی‌خواهم هویتی جعلی داشته باشم. با تمام وجود تلاشم را خواهم کرد که بهترین باشم و اگر بهترین بودن من به‌اندازه کافی خوب نیست، این موضوع را می‌پذیرم.»

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...