سرنوشت عجیب ستاره های فولاد خوزستان

باشگاه فولاد خوزستان که خود را برای حضور در فصل بیست و سوم مسابقات لیگ برتر آماده می‌ کند این روز ها با بحران عجیبی مواجه شده است.
کدخبر (210530) | 30 تیر 1402 | ساعت 08:18
0 148
سرنوشت عجیب ستاره های فولاد خوزستان
باشگاه فولاد خوزستان که خود را برای حضور در فصل بیست و سوم مسابقات لیگ برتر آماده می‌ کند این روز ها با بحران عجیبی مواجه شده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، بهترین سیاست برای باشگاه های مدعی در فصل نقل و انتقالات حفظ شاکله اصلی تیم و تقویت در پست‌های ضعیف فصل گذشته است. سیاستی که نه تنها در ایران بلکه در اروپا هم به خوبی می توان نمونه های موفق آن را یافت. اما برای تیم فوتبال فولاد خوزستان و علیرضا منصوریان گویا این مدل تیم داری و پیش‌برد اهداف تعریف نشده است. سرنوشت عجیب ستاره های فولاد خوزستان می‌توان گفت از فولاد خوزستان ابتدای فصل گذشته عملا چیزی باقی نمانده است. حمید بوحمدان، علیرضا کوشکی، مجید علیاری، تورس، سعید آقایی، محمد امین حزباوی، احسان پهلوان، مهدی شیری و عارف آقاسی تنها گوشه‌ای از خروجی های این فصل فولاد خوزستان هستند که عملا نشان می‌دهد خوزستانی‌ها یک تیم کامل را از دست دادند و برای فصل پیش رو اوضاع خوبی را در پیش نخواهند داشت. سرنوشت عجیب ستاره های فولاد خوزستان علیرضا منصوریان سرمربی فولاد خوزستان در دوران حضور در استقلال هم در فصل نقل و انتقالات با خرید های بی‌رویه خودش به دوران حضورش روی نیمکت این تیم پایان داد و حالا به نظر می‌رسد در فولاد این بار با خروجی های فراوان این کار را تکرار کرده است. خروجی هایی که هرکدام از سری برترین بازیکنان فصل قبل فولاد بودند و حالا باید منتظر ماند و دید تیم تحت هدایت منصوریان چه عملکردی در فصل آینده لیگ برتر خواهد داشت. علیرضا منصوریان سرمربی فولاد خوزستان آخرین اخبار فوتبال ایران

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...