سرنوشت عجیب گلزنان پرسپولیس و فولاد

کدخبر (58238) | 26 مرداد 1401 | ساعت 06:58
0 68
سرنوشت عجیب گلزنان پرسپولیس و فولاد
از بین گلزنان دور رفت لیگ بیستم، تنها پاکدل در تیمش باقی مانده که این مهاجم نیز به دلیل مصدومیت شانس بسیار کمی برای همراهی تیمش در بازی روز جمعه خواهد داشت

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، فولاد خوزستان که از جمله تیم های ریشه دار فوتبال کشور محسوب می شود پس از یک افت مقطعی، چند فصلی است که دوباره به عرصه قدرت بازگشته است و توانسته خود را به عنوان یک مدعی مطرح کند. فولاد که سابقه دو بار قهرمانی در مسابقات لیگ برتر ایران را دارد، در فصلی که گذشت موفق شد ضمن شکست پرسپولیس در سوپرجام، به دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه یابد و حال با بستن تیمی پرستاره به دنبال تکرار موفقیت های خود در فصل جدید است.

 فولاد لیگ بیست و دوم را باید یک از رقبای جدی پرسپولیس برای فتح جام دانست؛ تیمی که جمعه هفته جاری میهمان سرخپوشان خواهد بود. رویارویی دو تیم همچون فصل قبل خیلی زود رقم خورد و اغراق نیست اگر از این بازی به عنوان یکی از فینال های زودرس نیم فصل اول یاد کنیم. پرسپولیس و فولاد در فصلی که گذشت طبق قرعه در بازی افتتاحیه با هم رو در رو شدند. این بازی با برتری سه بر یک سرخپوشان در ورزشگاه فولاد آره نا همراه شد.رضا اسدی، حامد پاکدل و عیسی آل کثیر برای پرسپولیس و لوسیانو پریرا برای فولاد گلزنی کردند.

از بین 4 گلزن دیدار دور رفت لیگ بیستم، تنها حامد پاکدل در تیمش باقی مانده که این مهاجم نیز به دلیل مصدومیت شانس بسیار کمی برای همراهی تیمش در بازی روز جمعه خواهد داشت. اسدی به تراکتور پیوسته است، پریرا به مس رفسنجان، عیسی دوران نقاهت بعد از جراحی را سپری می کند و در انتظار تمدید با پرسپولیس است. چه بسا اگر هر یک از این بازیکنان در هفته دوم لیگ برتر در تیم های خود حضور داشتند باز هم می توانستند در تعیین نتیجه بازی تاثیرگذار باشند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...