سرنوشت والورده برای یولیان ناگلزمن / بررسی تصمیم جنجالی بایرن مونیخ

باشگاه بایرن مونیخ در تصمیمی دور از انتظار و به یک باره رسما اخراج یولیان ناگلزمن را اعلام کرد و توماس توخل سرمربی جدید این تیم شد.
کدخبر (158597) | 06 فروردین 1402 | ساعت 08:29
0 147
سرنوشت والورده برای یولیان ناگلزمن / بررسی تصمیم جنجالی بایرن مونیخ
باشگاه بایرن مونیخ در تصمیمی دور از انتظار و به یک باره رسما اخراج یولیان ناگلزمن را اعلام کرد و توماس توخل سرمربی جدید این تیم شد.

به گزارش سرخ نیوز، سران بایرن مونیخ بامداد جمعه در یک تصمیم ناگهانی یولیان ناگلزمن سرمربی تیمشان را اخراج کردند و توماس توخل سرمربی سابق چلسی و پاریسنت ژرمن را به عنوان مربی جدید بایرن در ادامه فصل معرفی کردند که این تصمیم به شدت طرفداران این باشگاه را در شوک فرو برد.

دلیل اصلی برکناری ناگلزمن / ادعایی که نسخه سرمربی بایرن را پیچید!

اولیور کان مدیر اجرایی باواریایی‌ها با اعلام حمایت از این تصمیم گفت:

یولیان به بایرن آمد تا زیبا و جذاب بازی کنیم و جام‌های مختلف را ببریم؛ اما اکنون متوجه شده‌ایم که کیفیت تیم ما با وجود قهرمانی در لیگ سال گذشته، کمتر و کمتر شده است. بعد از جام جهانی ما دیگر تیم سابق نبودیم. نوسانات شدید در نتیجه‌گیری و عملکرد، اهداف ما را در این فصل و همچنین فراتر از این فصل به خطر انداخت. به همین دلیل ما واکنش نشان دادیم. شخصا و از طرف باشگاه بایرن مونیخ، می‌خواهم از یولیان و تیم مربی‌اش تشکر کنم و برای همه آرزوی موفق داشته باشم.

ناگلزمن به سرنوشت والورده دچار شد!

این ادعای کان از طرف مدیریت باشگاه بایرن مونیخ در شرایطی است که یولیان ناگلزمن در لیگ قهرمانان اروپا آمار ۱۰۰٪ پیروزی را با بایرن مونیخ ثبت کرده است. همچنین با نگاهی کلی به آمار او میبینیم او در ۸۴ بازی که هدایت باواریایی‌ها را به عهده داشت تنها در ۱۰ بازی شکست خورد، فقط ۱۴ مساوی داشت و ۶۰ برد به دست آورد که آماری فوق‌العاده محسوب میشود. او همچنین در مدت کمتر از دوسال حضور در مونیخ ۱ بوندسلیگا و ۲ سوپرجام آلمان را هم به دست آورد.

اما همانطور که کان گفت دلیل اخراج یولیان ناگلزمن آمار و ارقام نیست. شاید همان دلیلی که باعث اخراج والورده از بارسلونا آن هم در هنگام صدرنشینی در لالیگا و گروه مرگ چمپیونزلیگ بود. به هر حال بایرن در حال حاضر بعد از سال‌ها در خطر از دست دادن بوندسلیگاست و در لیگ قهرمانان اروپا هم سخت‌ترین قرعه ممکن را دارند و باید دید این تغییر و حضور توخل میتواند فصلی رویایی را برای آنها رقم بزند یا خیر.

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...