سرکشی به سبک استقلالی ها/نه محکم به تیم های ملی!

مشخص نیست چرا فدراسیون فوتبال علی رغم بی نظمی های متعدد در برخورد با تیم های ملی، با باشگاه استقلال برخورد قاطعی انجام نمی دهد!
کدخبر (41780) | 10 خرداد 1401 | ساعت 09:46
0 114
سرکشی به سبک استقلالی ها/نه محکم به تیم های ملی!
مشخص نیست چرا فدراسیون فوتبال علی رغم بی نظمی های متعدد در برخورد با تیم های ملی، با باشگاه استقلال برخورد قاطعی انجام نمی دهد!

به گزارش سرخ نیوز، در هفته های گذشته، باشگاه استقلال ۲ بار از فرستادن بازیکن به تیم های ملی در موعد مقرر امتناع کرده است؛ ۱-پیش از سفر تیم ملی امید به عراق برای برگزاری دیدار تدارکاتی، شاهد رفتار عجیب استقلالی ها بودیم؛ با توجه به توافق تیم امید با کادر فنی استقلال، قرار بود علیرضا رضایی دروازه‌بان استقلال در اردوی عراق و رقابت های قهرمانی آسیا در ازبکستان، تیم امید را همراهی کند و سینا سعیدی‌فر، دیگر دروازه‌بان ملی‌پوش استقلال، در تهران کنار تیم باشگاهی‌اش بماند و پس از پایان لیگ برتر به اردوی تیم امید در ازبکستان بپیوندد اما کادر فنی استقلال علیرضا رضایی را در اختیار تیم امید قرار نداد و این در حالیست که کادر فنی تیم امید، به توافقش با باشگاه استقلال عمل کرده بود و سعیدی‌فر را در اختیار این باشگاه استقلال قرار داده بود. بنابراین تیم ملی امید ناگریز رضا کاخ ساز و پارسا جعفری دو دروازه بان تیم های پیکان و ذوب آهن را به جای سینا سعیدی فر و علیرضا رضایی دروازه بانان استقلال به عراق برد. نکته قابل تامل اینجاست که قهرمانی تیم استقلال حدود چند روز قبل از این اتفاقات قطعی شده بود و بنابراین فرهاد مجیدی محدودیت و معذوریتی بابت فرستادن دروازه بانان تیمش به تیم ملی امید نداشت اما از انجام این امر امتناع کرد! ۲-پنج استقلالی از لیست تیم ملی بزرگسال برای اردوی پیش رو خط خوردند؛ دلیل هم این بوده که قرار بود بازیکنان استقلال ساعت ۵ عصر دوشنبه (روز گذشته) خودشان را به اردوی تیم ملی معرفی کنند و بعد با اجازه سرمربی به اردوی استقلال بروند که این کار را انجام ندادند و مستقیم به اردوی استقلال رفتند. پس از بازی هم استقلالی ها قرار بود به اردوی تیم ملی اضافه شوند که بجای اضافه شدن به اردوی تیم ملی به خانه های خودشان رفتند! *سرکشی عجیب استقلالی ها! سرکشی باشگاه استقلال در خصوص تیم های ملی بسیار عجیب است و نشان می دهد برای آبی پوشان پایتخت، منافع تیمی بر منافع ملی ارجحیت دارد. نکته عجیب تر اینجاست که سعید فتاحی به خط خوردن استقلالی ها از لیست تیم ملی معترض است! حال چرا آبی ها گمان می کنند می توانندهرکاری دل شان بخواهد انجام دهند و آب از آب تکان نخورد؟! چرا فدراسیون فوتبال با باشگاه استقلال برخورد جدی انجام نمی دهد تا دیگر شاهد چنین اتفاقات زشتی نباشیم؟!!! کافی است بازیکنانی که در قبال تیم ملی بی نظمی انجام می دهند از پوشیدن پیراهن مقدس ایران محروم شوند تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...