سعید نعیم‌آبادی: پرسپولیس تیم معمولی نیست که با یک باخت جا بزند

پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس یک تیم معمولی نیست که با یک شکست کارش را تمام شده دانست و یک باخت باعث شود این تیم از مسیرش خارج شود.
کدخبر (8043) | 29 مهر 1400 | ساعت 07:14
0 121
سعید نعیم‌آبادی: پرسپولیس تیم معمولی نیست که با یک باخت جا بزند
پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس یک تیم معمولی نیست که با یک شکست کارش را تمام شده دانست و یک باخت باعث شود این تیم از مسیرش خارج شود.

به گزارش سرخ نیوز، سعید نعیم‌آبادی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، در گفت‌وگو با برنا در خصوص وضعیت پرسپولیس و شکست برابر الهلال اظهار داشت: شرایط پرسپولیس و الهلال قبل از این بازی کاملا نابرابر بود و شاید بتوان گفت این شکست برای پرسپولیس قابل پیش بینی بود. الهلال در این بازی از امتیاز میزبانی و حضور هوادارانش برخوردار بود. ضمن این که در فاکتورهایی مثل حضور در کورس بازیهای رسمی و در اختیار داشتن بازیکنان بین‌المللی و گران‌قیمت با پرسپولیس قابل مقایسه نبود و این دو تیم در این دیدار با شرایط برابری روبروی هم نبودند و در نهایت پرسپولیس شکست خورد و از گردونه مسابقات کنار رفت. پیشکسوت پرسپولیس تاکید کرد: همه ما دوست داشتیم که تیم محبوب‌مان در این بازی پیروز می‌شد و به مرحله بعد صعود می‌کرد اما منطق فوتبال این مساله را تائید نکرد. الهلال تا بن دندان مسلح برابر پرسپولیسی به میدان رفت که شرایط خاصی را داشت و با تمام مشکلات خود را تا این مرحله از لیگ قهرمانان رسانده بود و در نهایت شکست خورد تا مشخص شود برای رسیدن به قهرمانی و موفقیت در آسیا باید حرفه باشیم و فوتبال‌مان تغییر رویه بدهد، در غیر این صورت نمی‌توانیم جایگاه خوبی در بین تیم های موفق در سطح آسیا و جهان داشته باشیم. نعیم‌آبادی در خصوص آینده پرسپولیس در لیگ و فصل جدید فوتبالی به خبرنگار برنا گفت: اگرچه شکست و حذف در آسیا برای همه ما ناراحت کننده است اما باید این ناکامی فراموش شود.  شادی برد و غم باخت فوتبال باید زود فراموش شود در غیر این صورت آینده را از ما می گیرد. پرسپولیس تیم معمولی نیست. این تیم طرفداران میلیونی در ایران دارد و با حضور کادر فنی با دانش و بازیکنان باتجربه ای که دارد می تواند دوباره در مسیر موفقیت و قهرمانی قرار دهد. پرسپولیس از جای خود بلند می شود و می تواند این باخت و ناکامی را جبران کند. او در پایان اشاره‌ای به بازی اول پرسپولیس در لیگ برتر برابر فولاد داشت و در این خصوص تصریح کرد: این بازی برای پرسپولیس مهم است و می تواند استارتی برای موفقیت تیم برای فصل جدید باشد. امیدوارم پرسپولیس از اهواز دست پر بازگردد و به عنوان مدعی که سابقه 5 قهرمانی متوالی در لیگ برتر را در کارنامه دارد، برای فصل جدید هم قهرمانی دیگری را در لیگ برتر به دست بیاورد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...