سنگ تمام فدراسیون برای استقلال!

۲ امتیاز معیشتی به استقلال می‌دهند بعدا اگر استقلال نیازی به آن نداشت بر می‌گردانند تا گل‌گهر از سهمیه آسیایی محروم نشود.
کدخبر (35870) | 05 اردیبهشت 1401 | ساعت 17:23
0 98
سنگ تمام فدراسیون برای استقلال!
۲ امتیاز معیشتی به استقلال می‌دهند بعدا اگر استقلال نیازی به آن نداشت بر می‌گردانند تا گل‌گهر از سهمیه آسیایی محروم نشود.

به گزارش سرخ نیوز، وقت‌کشی کارگزار آبی‌ها در حالی ادامه دارد که کارگزار پرسپولیس تابلوهای تبلیغاتی خود به ارزش ۳۰ میلیارد تومان را به سازمان لیگ واگذار کرده‌؛ استقلال اما چنین کاری نکرده. حال کارگزار آبی‌ها اگر از این ۳۰ میلیارد محروم می‌شد توان ساپورت تیم را داشت؟ بله! ۲ امتیاز معیشتی به استقلال می‌دهند بعدا اگر استقلال نیازی به آن نداشت بر می‌گردانند تا گل‌گهر از سهمیه آسیایی محروم نشود. این ۳۰ میلیارد را هم اکنون صرف تیم می کنند تا پرداختی‌ها انجام شود و بعدها با تهدیدها به فدراسیون می دهند. اینگونه استقلال همین روزها به خارجی‌هایش که حدود ۷۰ درصد پرداختی داشته باز هم مبالغی واریز کرده اما در پرسپولیس رادوشویچ که تنها خارجی تیم بود بابت قرارداد ۲۳۰ هزار یورویی خود حدود ۱۹۰ هزار یورو طلب داشت و شکایت کرد. بعدا که تاجیک ها و تمیروف با قرارداد مالی پائین آمدند هم می‌توانستند فسخ کنند اما مطالبات‌شان با تاخیر پرداخت شد. بازیکنان داخلی استقلال هم در ورای تخلف بزرگ و بدعهدی کارگزارشان به سازمان لیگ ۶۰درصد گرفته اند و دریافتی پرسپولیسی ها با فشار یحیی و تهدید به استعفایش به ۵۰ درصد رسیده. سوای ناداوری های سریالی و نادیده گرفتن کلکسیون تخلفات مجیدی و اتهام زنی های چشمی و غفوری و یا حرکت بسیار بسیار زشت دانشگر به سمت پرسپولیسی ها و محروم کردن فوری امثال گل محمدی ،سازمان لیگ هم اینگونه هوای استقلال را دارد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...