سه بازیکن پرسپولیس مقابل درب خروج قرار گرفتند

سه بازیکن خارجی تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه جدایی قرار دارند.
کدخبر (44813) | 29 خرداد 1401 | ساعت 07:02
0 102
سه بازیکن پرسپولیس مقابل درب خروج قرار گرفتند
سه بازیکن خارجی تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه جدایی قرار دارند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، این روزها رسانه ها به دنبال لیست قطعی مازاد پرسپولیس هستند؛ لیستی که یحیی گل‌محمدی حدود یک هفته قبل به باشگاه ارائه کرد اما در ادامه تغییراتی را در آن به وجود آورد و ظاهرا این تغییرات همچنان ادامه دارد زیرا سرمربی سرخپوشان نگران است که با رفتن قطعی برخی از این نفرات، در صورتیکه باشگاه نتواند نفراتی را جایگزین کند در برخی از پست ها با کمبود بازیکن روبرو شود.

در اولین لیستی که گل‌محمدی به باشگاه داده بود، نام سه بازیکن خارجی تیم یعنی وحدت هنانوف، منوچهر صفروف و شرزود تمیروف دیده می شد و البته هنوز هم این نفرات در لیست خروجی هستند و برای قطعی شدن این اتفاق فقط بحث های مالی مربوط به قراردادشان مانده است. بازیکنان تاجیکی قرارداد سه ساله بسته بودند و دو فصل از آن باقی مانده و اگر کنار گذاشته شوند باشگاه موظف به پرداخت قرارداد دو سال دیگر آنهاست که رقم آن در حدود 300 هزار دلار برای هر کدام می شود. البته مبلغ قرارداد تمیروف که یکسال دیگر از زمان آن مانده کمی متفاوت است.

آنچه از باشگاه به گوش می رسد، گل‌محمدی این سه نفر را نمی خواهد و نام شان در لیست مازاد هم قرار دارد منتهی کمی دست به عصا حرکت می کند.

نکته جالب اینکه این سه بازیکن از چند تیم لیگ برتری کشورمان پیشنهاد دارند و باشگاه به دنبال انتقال آنهاست تا ضرر مالی از قبل خروج شان متحمل نشود.

تمیروف هم اخیرا اعلام کرده که از یک تیم خارجی پیشنهاد دارد و باشگاه زودتر تکلیف وی را مشخص کند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...