سوپرجام و حالا مجوز حرفه ای/ استقلال متخصص شکایت به CAS

باشگاه استقلال حداقل دو میلیارد بابت شکایت به ای اف سی هزینه کرده و از آنجا که خواهان آن شده به قید فوریت این شکایت قبل از شروع لیگ قهرمانان بررسی شود هزینه بیشتری هم متقبل شده است.
کدخبر (25614) | 27 بهمن 1400 | ساعت 20:12
0 79
سوپرجام و حالا مجوز حرفه ای/ استقلال متخصص شکایت به CAS
باشگاه استقلال حداقل دو میلیارد بابت شکایت به ای اف سی هزینه کرده و از آنجا که خواهان آن شده به قید فوریت این شکایت قبل از شروع لیگ قهرمانان بررسی شود هزینه بیشتری هم متقبل شده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، استقلالی ها در اقدامی قابل توجه میلیاردی هزینه و به cas شکایت کرده اند تا بتوانند با اخذ مجوز حرفه ای به لیگ قهرمانان آسیا بازگردند. آنها مدعی اند در موعد تعیین شده بدهی نداشته ایم‌. این ادعا در حالی مطرح شده که حکم شکایت فرشید باقری و فرشید اسماعیلی مدتهاست صادر شده و استقلال هنگام بررسی مدارک برای صدور مجوز حرفه ای با آنها تسویه نکرده است.   خبرنگار سرخ نیوز در این باره کسب اطلاع کرد؛ علاوه بر فرشید باقری، فرشید اسماعیلی هم با AFC مکاتبه داشته و مراتب عدم پرداخت مطالباتش به رغم حکم نهایی فدراسیون دریافت نکرده و این باشگاه به رغم بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه مجوز استفاده از دو خرید خود بدون تسویه بدهی ها را اخذ کرده است.   این نامه ها در شرایطی ارسال شده که روز پنجشنبه شکایت استقلال از AFC در دادگاه عالی ورزش بررسی می شود.   گفته می شود از جمله علل این شکایت این است که اثبات شود مهلت سه ماهه ای که کمیته استیناف مجوز حرفه ای فدراسیون به سرخابی ها داده مبنای قانونی نداشته و این اتفاق عامل رد مجوز حرفه ای بوده است.   باشگاه استقلال دو میلیاردی بابت شکایت از ای اف سی به دادگاه عالی ورزش هزینه کرده و خواهان آن شده در حالی که شانس چندانی برای پیروزی در دادگاه ندارد.   ناگفته نماند تیم فوتبال استقلال پیش از این نیز علاوه بر ارجاع پرونده شفر، پادوانی و استراماچونی به خاطر پرونده سوپرجام بیش از یک میلیارد تومان به دادگاه CAS برای دادرسی پرونده پرداخت کرد. پرونده ای که از ابتدا مشخص بود در آن شکست می خورد، اما باشگاه استقلال با نادیده گرفتن نظر کارشناسان حقوقی به دادگاه عالی ورزش علیه کمیته انضباطی فدراسیون و باشگاه پرسپولیس شکایت کرد و در نهایت نیز CAS حکم صادره از سوی کمیته انضباطی و کمیته استیناف فدراسیون فوتبال مبنی بر نتیجه 3 بر صفر به سود پرسپولیس را مورد تایید قرار داد تا آبی پوشان در این پرونده شکست بخورند.   حال نیز بنظر می رسد با توجه به ایرادهایی که ای اف سی در کسب مجوز حرفه ای از باشگاه استقلال گرفته اینبار هم جز هزینه چیزی عاید آبی پوشان نشود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...