سپاهان و بیشترین سود از گل به خودی!

در لیگ برتر بیست و دوم شاهد ثبت گل به خودی های زیادی از سوی بازیکنان بوده ایم.
کدخبر (156681) | 28 اسفند 1401 | ساعت 09:18
0 109
سپاهان و بیشترین سود از گل به خودی!
در لیگ برتر بیست و دوم شاهد ثبت گل به خودی های زیادی از سوی بازیکنان بوده ایم.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، آخرین بازی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با گل به خودی ثانیه های پایانی مدافع فولاد به سود تیم فوتبال گل گهر خاتمه یافت تا شاگردان قلعه نویی حریف پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی شوند و این مربی هم با خاطره ای خوش شهر سیرجان را به قصد نیمکت تیم ملی ترک کند. در پایان این مسابقه محمدامین حزباوی، زننده تک گل بازی از سوی قلعه نویی به اردو فراخوانده شد تا با مدافعان سرشناس تیم ملی برای قرار گرفتن در ترکیب رقابت کند. حزباوی جوان تنها بازیکنی نیست که در این فصل در یک بازی حساس با گلزنی خود سرنوشت مسابقه را عوض می کند و همین چند هفته قبل دانیال اسماعیلی مدافع سابقا ملی پوش پرسپولیس در جریان برتری ۴-۲ تیمش مقابل سپاهان در جام حذفی دروازه خودی را به به اشتباه گشود. از این دست اشتباهات سرنوشت ساز در لیگ برتر نیز کم نداشتیم؛ آن هم از سوی بازیکنان سرشناس تیم های مدعی که در ادامه به آن خواهیم پرداخت:

آمار گل به خودی های لیگ برتر

سپاهان و بیشترین سود از گل به خودی! هفته چهارم ؛ پرسپولیس ۲ - نفت آبادان ۰ در جریان برتری ۲-۰ پرسپولیس مقابل صنعت نفت، میثم تهی‌دست مدافع حریف روی سانتر امید عالیشاه دروازه خودی را باز کرد تا شاگردان گل محمدی به دومین گل خود در این بازی برسند. سپاهان و بیشترین سود از گل به خودی! هفته نهم: ذوب آهن ۰- استقلال ۱ تیم های استقلال و ذوب آهن در هفته نهم لیگ برتر در فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند که این بازی بی هیجان با گل به خودی محمد قریشی که دقیقه 91 روی ارسال مهدی پور به ثمر رسید، به سود شاگردان ساپینتو به پایان رسید. هفته دهم: سپاهان ۴ - تراکتور ۲ در جریان بازی پرگل و جذاب سپاهان و تراکتور در دور رفت لیگ برتر که با جنجال داوری همراه بود، محمد کریمی روی پرتاب اوت بلند تراکتوری‌ها به اشتباه دروازه خودی را باز کرد. این اتفاق در اثر برخورد ضربه قادری به سر هافبک جوان سپاهان شکل گرفت تا تراکتور با نتیجه ۳-۲ از میزبانش پیش بیفتد. گرچه که تراکتور ۱۰ نفره نتوانست مقابل حریفش مقاومت کند و بازی را واگذار کرد. هفته سیزدهم: سپاهان ۴ - نفت مسجد سلیمان ۰ در دقیقه ۷۲ این مسابقه پرگل مجتبی مقتدایی که قصد داشت توپ را دور کند، به اشتباه دروازه تیم خودی را باز کرد تا گل سوم سپاهان شکل بگیرد. سپاهان و بیشترین سود از گل به خودی! هفته پانزدهم: پرسپولیس ۵ - نساجی ۱ وحید امیری دقایقی پس از گرفتن پنالتی از حریف، وقتی برای کمک به خط دفاعی آمده بود با قرار گرفتن در مسیر شوت ایوب کلانتری باعث باز شدن دروازه بیرانوند شد. هفته شانزدهم؛ گل گهر ۲ - تراکتور ۲ در جریان تقابل تیم های گل گهر و تراکتور، در حالی که تیم قلعه نویی با نتیجه ۲-۱ از حریف خود پیش بود مهران گلزاری با قرار گرفتن در مسیر ضربه هادی محمدی زمینه باز شدن دروازه تیم خودی را فراهم آورد تا بازی به تساوی کشیده شود و ۲ امتیاز برای گل گهر از دست برود. سپاهان و بیشترین سود از گل به خودی! هفته نوزدهم: فولاد ۰ - سپاهان ۱ محمد نژادمهدی، مدافع سابق سپاهان با دفع اشتباه توپ، دروازه کنت را باز کرد تا حساس ترین بازی هفته نوزدهم به سود شاگردان مورایس خاتمه باید و آن ها بتوانند صدرنشینی خود را در جدول لیگ تثبیت کنند. هفته نوزدهم؛ ذوب آهن ۱ - ملوان ۱ در هفته گل به خودی ها، تیم ملوان هم از اشتباهات بازیکن حریف بی بهره نماند و توانست روی دفع اشتباه میلاد جهانی، هافبک کهنه کار ذوب آهن یک امتیاز از میزبانش در فولادشهر بگیرد! هفته بیست و دوم؛ مس کرمان ۱ - فولاد ۱ تیم مس کرمان در حالی که در خانه از حریفش پیش بود روی گل به خودی تونگیک مدافع سودانی خود یک امتیاز را در خانه تقدیم فولادی ها کرد. سپاهان و بیشترین سود از گل به خودی! هفته بیست و سوم؛ تراکتور ۰ - مس کرمان ۱ در شرایطی که تراکتوری ها براب ماندن در جمع تیم‌های بالای نشین احتیاج مبرمی به کسب ۳ امتیاز داشتند، در همان نیمه نخست با اشتباه هادی محمدی و پاس به عقب او نتیجه را واگذار کردند.

فهرست گل به خودی ها در لیگ بیست و دوم و جام حذفی

فهرست گل به خودی ها در لیگ بیست و دوم و جام حذفی را در ادامه مشاهده می کنید: میثم تهی دست (نفت آبادان‌) گل مقابل پرسپولیس محمد قریشی (ذوب آهن) گلزنی برابر استقلال محمد کریمی (سپاهان) مقابل تیم فوتبال تراکتور مجتبی مقتدایی (نفت مسجد سلیمان) گلزنی مقابل سپاهان وحید امیری (پرسپولیس) گل به نساجی مهران گلزاری (گل گهر) گلزنی برابر تراکتور محمد نژادمهدی (تراکتور) گل به سپاهان میلاد جهانی (ذوب آهن) گل مقابل ملوان تونگیک (مس کرمان) گلزنی برابر فولاد هادی محمدی (تراکتور) گل به مس کرمان دانیال اسماعیلی فر (پرسپولیس)گل برابر سپاهان محمد امین حزباوی (فولاد) گلزنی به گل گهر سپاهان و بیشترین سود از گل به خودی! تا به این جای مسابقات که ۲۳ هفته از آن را سپری کرده ایم تیم سپاهان با سه گل به خودی حریفانش از این حیث بیشترین سود را در بین همه تیم ها برده است و بازیکنان تیم های فوتبال پرسپولیس و تراکتور با دو اشتباه مقابل حریفان، بیشتر از همه تیم ها در این فصل گل به خودی به نام خود ثبت کرده اند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...