سگ 20 هزار پوندی برای محافظت از مدال جام جهانی!

امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان 30 ساله آرژانتین و استون ویلا یک سگ ترسناک از نژاد مالینویز بلژیکی را که به طور ویژه آموزش دیده، برای محافظت از مدال خود خریداری کرده است.
کدخبر (121328) | 11 دی 1401 | ساعت 22:35
0 128
سگ 20 هزار پوندی برای محافظت از مدال جام جهانی!
امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان 30 ساله آرژانتین و استون ویلا یک سگ ترسناک از نژاد مالینویز بلژیکی را که به طور ویژه آموزش دیده، برای محافظت از مدال خود خریداری کرده است.

به گزارش سرخ نیوز، امیلیانو مارتینز که چند هفته قبل موفق شد قهرمان جام جهانی را به همراه تیم ملی آرژانتین کسب کند، سگ جدیدی برای محافظت از مدال خود خریداری کرده است. دروازه‌بان 30 ساله آرژانتین و استون ویلا یک سگ ترسناک از نژاد مالینویز بلژیکی را که به طور ویژه آموزش دیده، خریداری کرده است. این حیوانات وحشی تا 30 کیلوگرم وزن دارند و توسط نیروهای ویژه هوایی و نیروی دریایی آمریکا در مناطق جنگی مستقر می‌شوند. دارندگان این سگ می‌گویند این نژاد قوی، سریع، خشن و وفادار هستند. این سگ از خانه خانوادگی مجلل این دروازه‌بان لیگ برتر در وست میدلندز محافظت خواهد کرد. مارتینز که به همراه همسرش آماندا و پسر و دخترش به نام‌های سانتی و آوا در این عمارت زندگی می‌کند، مالینویز بلژیکی را از میان سگ‌های محافظ ویژه انتخاب کرده است. سگ 20 هزار پوندی برای محافظت از مدال جام جهانی! شرکت فروشنده این سگ، دارای 35 سال تجربه در عرضه سگ‌های آموزش دیده برای افراد ثروتمند و مشهور است. به طور میانگین هر قلاده از این سگ‌ها حداقل 20 هزار پوند برای خریدار هزینه دارد. هوگو لوریس دروازه‌بان تاتنهام و تیم ملی فرانسه در جام جهانی از دیگر دارندگان این نوع سگ است که او هم برای محافظت از خانه‌اش آن ار خریداری کرده است. اشلی کول، مدافع سابق چلسی و تیم ملی انگلیس هم از همین نوع سگ دارد و تایسون فیوری، قهرمان بوکس سنگین وزن نیز از همین سگ محافظ استفاده می‌کند. مالینویز بلژیکی سگ‌هایی هستند که به عنوان اولین انتخاب ارتش و پلیس در سراسر جهان استفاده می‌شوند. مارتینز در فینال جام جهانی با مهار پنالتی کینگزلی کومان زمینه قهرمانی آرژانتین را فراهم کرد. او در بازی مقابل هلند هم دو ضربه پنالتی حریف را مهار و به صعود تیمش کمک کرد. اگرچه او بیشتر به خاطر رفتارهای عجیب و غریبش در یادها باقی مانده است. رفتارهایی که حواشی آن هنوز ادامه دارد و بسیاری از هواداران در شبکه‌های اجتماعی نسبت به آن واکنش می‌دهند. دروازه‌بان سابق آرسنال 26 بازی ملی برای آرژانتین انجام داده و در جام جهانی دستکش طلا را بدست اورد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...