شاهرخ بیانی و پاک کن!

شاهرخ بیانی می خواهد دوره حضورش در پرسپولیس را با پاک کن، پاک کند اما آیا می شود شادی های گل بعد از دربی او را هم فراموش کرد؟
کدخبر (14864) | 06 آذر 1400 | ساعت 10:05
0 79
شاهرخ بیانی و پاک کن!
شاهرخ بیانی می خواهد دوره حضورش در پرسپولیس را با پاک کن، پاک کند اما آیا می شود شادی های گل بعد از دربی او را هم فراموش کرد؟

به گزارش سرخ نیوز؛ شاهرخ بیانی در مصاحبه ای عنوان کرده که اگر زندگی پاک کن داشت آن یکسالی که پرسپولیس بودم را پاک می کردم. آقای بیانی! آیا می توانی شادی گل هایت در دربی را هم پاک کنی؟! شاهرخ بیانی، یکی از ستاره های دهه شصت فوتبال بود و انصافا بازیکن فوق العاده ای هم بود. هرچند در آن سال ها فوتبال ایران آنقدر هافبک تراز اول داشت که بیانی در بازی های آسیایی پکن ۱۹۹۰ نیمکت نشین بود و فرصت بازی چندانی پیدا نکرد. بازیکنانی مثل سیروس قایقران در این پست توپ می زدند و هافبک بازیساز بودند. شاهرخ بیانی به پرسپولیس آمد. همانگونه که مجید نامجومطلق پیراهن سرخ را برتن کردند؛ بیانی در دربی معروف ۲۸ در سال ۱۳۶۵ مقابل استقلال دبل کرد تا پرسپولیس با گل های این بازیکن و ناصرمحمدخانی با نتیجه سه بر صفر پیروز میدان باشد. بیانی در زمان خود، یکی از بازیکنان خوشتیپ فوتبال ایران بود که حالا می خواهد با پاک کن حضورش در پرسپولیس را پاک کند! به راستی او چگونه می تواند شادی های هیجان انگیز بعد گلزنی هایش در دربی را پاک کند؟! همه می دانند او در ازای چه چیزی پرسپولیسی شد؛ در دوره ای که تعصب حرف اول را در فوتبال می زد بیانی با استقلالی ها بر سر مبلغ قرارداد به توافق نرسید و در حالی سرخپوش شد که زمزمه هایی مبنی بر دریافت زمین مسکونی، موتور و پولی درشت توسط او شنیده می شد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...