شایعه روز: پیشنهاد نجومی لیورپول به امباپه

طبق ادعای ادو آگیره، خبرنگار ال‌چیرینگیتو، لیورپول زودتر از رئال دست به کار شده و اولین پیشنهاد برای خرید کیلیان امباپه را به پی اس جی ارائه داده است.
کدخبر (204031) | 15 تیر 1402 | ساعت 12:38
0 132
شایعه روز: پیشنهاد نجومی لیورپول به امباپه
طبق ادعای ادو آگیره، خبرنگار ال‌چیرینگیتو، لیورپول زودتر از رئال دست به کار شده و اولین پیشنهاد برای خرید کیلیان امباپه را به پی اس جی ارائه داده است.

به گزارش سرخ نیوز، روز گذشته ناصر الخلیفی رئیس پی اس جی، عملا بهترین بازیکن خود را در فهرست فروش گذاشت. او در مراسم معارفه لوئیس انریکه در پاسخ به سوالی در مورد کیلیان امباپه گفت که این بازیکن تحت هیچ شرایطی نمی‌تواند رایگان پی اس جی را ترک کند و همان‌طور که قبلا شفاهی توافق کرده‌اند، اگر قصد تمدید ندارد، باید همین تابستان برود. او در مصاحبه با لوپاریزین نیز تاکید کرد که به امباپه نهایتا دو هفته مهلت خواهد داد تا تصمیم نهایی را بگیرد. این در حالی است که امباپه اخیرا با ارسال نامه‌ای رسمی اعلام کرد که بند تمدید قراردادش را فعال نخواهد کرد و به این ترتیب جدایی او را باید قطعی بدانیم. رئال مادرید جدی‌ترین باشگاه خواهان کیلیان امباپه ستاره فرانسی پاری سن ژرمن است ولی در اسپانیا گزارش داده‌اند که تا زمانی که پی اس جی تماس نگیرد، هیچ پیشنهادی ارائه نخواهند داد. اختلافات دو باشگاه در یکی دو سال اخیر به اوج رسیده و الخلیفی ترجیح می‌دهد امباپه را به باشگاهی غیر از رئال واگذار کند. شایعه روز: پیشنهاد نجومی لیورپول به امباپه در همین رابطه امروز ادو آگیره، خبرنگار ال‌چیرینگیتو، ادعا کرد که تیم فوتبال لیورپول زودتر از باشگاه رئال مادرید  پیشنهادی به ارزش 200 میلیون یورو برای خرید امباپه ارائه داده و اکنون باید با مادر امباپه به عنوان نماینده این بازیکن به توافق برسد که آن هم گویا مشکل خاصی نخواهد بود. لیورپول دو سال پیش هم در رقابت با رئال به شکل جدی خواهان جذب این بازیکن بود. اکنون باید دید حرف آخر امباپه چه خواهد بود. آخرین اخبار فوتبال خارج

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...