شبی که جواد خیابانی ناک اوت شد؛ اگر فردوسی پور برابر تاج نشسته بود...

اتفاقاتی که شب گذشته در برنامه ویژه جام جهانی در شبکه ورزش سیما افتاد نشان داد فرق دوغ و دوشاب چیست.
کدخبر (115035) | 29 آذر 1401 | ساعت 11:56
1 156
شبی که جواد خیابانی ناک اوت شد؛ اگر فردوسی پور برابر تاج نشسته بود...
اتفاقاتی که شب گذشته در برنامه ویژه جام جهانی در شبکه ورزش سیما افتاد نشان داد فرق دوغ و دوشاب چیست.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال ایران شب گذشته در برنامه ویژه جام جهانی در شبکه ورزش سیما حضور پیدا کرد تا درباره اتفاقات پیرامون تیم ملی و موضوعات مرتبط با کارلوس کی روش صحبت کند و ابهامات را از بین ببرد اما نوع گفتمان این مدیر با جواد خیابانی و رسول مجیدی مجریان این برنامه به شکلی بود که گویا قرار است تاج مشت بزند و آنها دفاع کنند و البته همین هم شد و گارد مجریان برنامه به قدری باز بود که هر چه جناب تاج زد بر گونه و زیر چشم دو مجری به خصوص جواد خیابانی نشست و میهمان برنامه خیلی زود بر همه چیز مسلط شد و مجریان بخت برگشته هم هاج و واج تماشاگران حملات مردی بودند که قرار بود در جایگاه متهم قرار بگیرد و حالا شده بود بزن بهادر معرکه و ...

البته ریشه این موضوع اول از همه به خود برنامه سازان سیما بر می گردد که برای چنین حضورهایی نه طرح و ایده درستی دارند و نه مجریان منتخب شان توانایی و جسارت به چالش کشیدن میهمانان را.

دیشب بیش از هر زمان دیگری جای خالی یک مجری توانمند به نام «عادل فردوسی پور» احساس شد؛ مجری ای که اگر به تنهایی در جایگاه خیابانی و مجیدی نشسته بود، نه تاج آنگونه پاسخگوی سوالات می شد و نه مجالی برایش می ماند تا در برابر سوالاتی که در واقع پرسش های جامعه فوتبال و علاقه مندان به این رشته است آنچنان شوخ طبعی کند و ژست فاتحان نبرد نرماندی را به خود بگیرد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
این‌که دوسه روز پیش گفت: مگه میشه دربی بدون تماشاگر باشه؟ چه تاج‌سر کی‌روش باشی و یا گماشته‌ی هر کسی که هستی باید درست و مودبانه جواب مردم رو بدی!
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...