شرایط صعود آلمان به مرحله حذفی جام جهانی

تیم ملی آلمان با کسب یک امتیاز از بازی با اسپانیا به روز پایانی امیدوار ماند، هر چند در روز پایانی نیز ژرمن‌ها کار سختی برای صعود خواهند داشت.
کدخبر (101336) | 06 آذر 1401 | ساعت 22:51
0 169
شرایط صعود آلمان به مرحله حذفی جام جهانی
تیم ملی آلمان با کسب یک امتیاز از بازی با اسپانیا به روز پایانی امیدوار ماند، هر چند در روز پایانی نیز ژرمن‌ها کار سختی برای صعود خواهند داشت.

به گزارش سرخ نیوز، گل دقیقه 83 نیکلاس فولکروگ در بازی آلمان و اسپانیا، امیدهای آلمان را برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2022 زنده نگه داشت. بعد از شکست تلخ در بازی با ژاپن، شکست مقابل اسپانیا برای ژرمن‌ها تاوان سنگینی داشت با این حال با گلی که در دقایق پایانی این بازی به ثمر رسید ژرمن‌ها امیدوارند تا با پیروزی در بازی پایانی شانس صعود به یک هشتم نهایی را داشته باشند، هر چند پیروزی در این بازی هم به معنای صعود قطعی آلمان به مرحله حذفی نخواهد بود. جدول گروه E

شرایط صعود آلمان

آلمان در روز پایانی به مصاف کاستاریکا خواهد رفت و اسپانیا در بازی همزمان مقابل ژاپن قرار خواهد گرفت. اسپانیا با یک تساوی هم به طور قطع راهی یک هشتم نهایی خواهد شد با این حال ممکن است با تساوی این تیم مقابل ژاپن و پیروزی کاستاریکا مقابل آلمان، به عنوان تیم راهی این مرحله شود و همین موضوع بازی با ژاپن را برای شاگردان انریکه مهم خواهد کرد. آلمان برای صعود چاره‌ای جز پیروزی نخواهد داشت و اگر در بازی دیگر گروه، اسپانیا برنده بازی نباشد آلمان برای صعود نیاز به بهبود تفاضل گل خود خواهد داشت. تنها حالت صعود بدون دردسر آلمان پیروزی این تیم و اسپانیا در هفته پایانی خواهد بود.در ادامه تمام حالت‌های ممکن صعود تیم‌های گروه E را بررسی خواهیم کرد. 1 - برد اسپانیا مقابل ژاپن و آلمان مقابل کاستاریکا در روز پایانی اسپانیا با 7 و آلمان با 4 امتیاز صعود خواهند کرد. 2- برد اسپانیا مقابل ژاپن و تساوی آلمان مقابل کاستاریکا اسپانیا با 7 و کاستاریکا با 4 امتیاز صعود خواهند کرد. 3- برد اسپانیا مقابل ژاپن و شکست آلمان مقابل کاستاریکا اسپانیا با 7 و کاستاریکا با 6 امتیاز صعود خواهند کرد. 4- تساوی اسپانیا و ژاپن و برد آلمان مقابل کاستاریکا اسپانیا با 5 امتیاز صعود خواهد کرد. تیم دوم بر اساس نتایج حاصله مشخص خواهد شد، اگر آلمان با دو گل اختلاف کاستاریکا را شکست دهد قطعا دومین تیم صعود کننده گروه خواهد بود. 5- تساوی اسپانیا و ژاپن، تساوی آلمان و کاستاریکا اسپانیا با 5 امتیاز به عنوان تیم اول صعود خواهد کرد و ژاپن با تفاضل گل بهتر نسبت به کاستاریکا تیم دوم گروه خواهد بود. 6- تساوی اسپانیا و ژاپن، شکست آلمان مقابل کاستاریکا کاستاریکا با 6 و اسپانیا با 5 امتیاز به دور یک هشتم نهایی صعود خواهند کرد. 7- شکست اسپانیا مقابل ژاپن، پیروزی آلمان مقابل کاستاریکا ژاپن با 6 امتیاز به عنوان تیم اول صعود خواهد کرد. اسپانیا و آلمان 4 امتیازی خواهند شد و آلمان در شرایطی موفق به صعود خواهد شد که اختلاف 8 تایی این تیم با اسپانیا در تفاضل گل برطرف شود. 8- شکست اسپانیا مقابل ژاپن، تساوی آلمان و کاستاریکا ژاپن با 6 امتیاز و اسپانیا با 4 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به کاستاریکا راهی یک هشتم نهایی خواهند شد. 9- شکست اسپانیا مقابل ژاپن، شکست آلمان مقابل کاستاریکا ژاپن و کاستاریکا با 6 امتیاز صعود خواهند کرد، تیم نخست بر اساس نتایج حاصله در روز پایانی مشخص خواهد شد. ژاپن با تفاضل گل 0 و کاستاریکا با تفاضل گل 6- راهی روز پایانی خواهند شد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...