شماره ای که نفرین شده است/ نگاهی به آمار پیراهن شماره 9 چلسی

پیر امریک اوبامیانگ در 19 بازی ای که برای چلسی به میدان رفته تنها موفق به ثبت 3 گل شده تا همگان بر این باور استوار بمانند که طلسم شماره 9 چلسی همچنان پابرجاست.
کدخبر (177849) | 18 اردیبهشت 1402 | ساعت 22:19
0 154
شماره ای که نفرین شده است/ نگاهی به آمار پیراهن شماره 9 چلسی
پیر امریک اوبامیانگ در 19 بازی ای که برای چلسی به میدان رفته تنها موفق به ثبت 3 گل شده تا همگان بر این باور استوار بمانند که طلسم شماره 9 چلسی همچنان پابرجاست.

به گزارش سرخ نیوز، اگر از دسته افرادی هستید که به مواردی مثل طلسم اعتقاد دارید یکی از جذاب ترین موارد برای شما پیراهن شماره 9 باشگاه چلسی است. پیراهنی که در طی سالیان متوالی بر تن ستارگان بزرگ فوتبال بوده است اما نتیجه ای جز ناکامی در پی نداشته.

از فرناندو تورس تا آلوارو موراتا و گونزالو هیگواین ؛ این پیراهن شوم است!

حدفاصل سالهای 2011 تا 2015 فرناندو تورس مهاجم اسپانیایی سابق اتلتیکو و لیورپول پیراهن نفرین شده چلسی را برای 110 بار برتن کرد و در نهایت با زدن تنها 20 گل در طی این 4 سال و به جا گذاشتن بدترین آمار باشگاهی خودش لندن را ابتدا به مقصد میلان و سپس مادرید ترک کند. فصل بعد این پیراهن به رادامل فالکائو ستاره کلمبیایی سپرده شد که به صورت قرضی از موناکو در این تیم توپ میزد اما او هم آمار بهتری بر جای نگذاشت و در طی 10 بازی که به میدان رفت تنها یک بار طعم گلزنی را برای آبی های لندن با پیرهن شماره 9 چشید. سپس نوبت به یک اسپانیایی دیگر رسید. آلوارو موراتا ستاره سابق رئال مادرید اینبار شماره طلسم شده باشگاه لندنی را بر تن کرد تا او هم به جمع ستارگان ناموفق در این پیراهن اضافه شود البته با آماری کمی بهتر از بقیه؛ 47 بازی و 16 گل میانگین هر 3 بازی 1 گل. بعد از موراتا اینبار میدان به یک پا به سن گذاشته رسید. گونزالو هیگواین ستاره آرژانتینی یوونتوس به صورت قرضی راهی چلسی شد تا با پوشیدن پیراهن شماره 9 چلسی او هم دستی در ادامه داشتن روند این طلسم داشته باشد. هیگواین نهایتا در 15 بازی موفق به زدن 6 گل برای چلسی شد و کارش با این نفرین خیلی زود به پایان رساند. یکی از آخرین نفراتی که این پیراهن شوم را بر تن کرد غول بلژیکی، روملو لوکاکو بود که با انتقالی جنجالی و پر از هیاهو از اینتر به چلسی پیوست و نهایتا تنها پس از گذشت یک فصل کماکان تحت قرارداد چلسی و به صورت قرضی به اینتر بازگشت. حدفاصل این رفت و برگشت بین میلان و لندن، لوکاکو در 26 بازی 8 گل برای چلسی زد تا او هم آمار ضعیفی را برای این شماره چلسی به ثبت برساند.

طلسم شماره 9 چلسی پابرجاست!

در نهایت هم آخرین مرد این لیست که نحس ترین شماره تاریخ لیگ برتر انگلستان را بر تن کرده است؛ پیر امریک اوبامیانگ ستاره سابق خط حمله دورتمند و آرسنال و بارسلونا است. بازیکنی که از بندر بارسلون به یک شهر بندری دیگر یعنی لندن آمد اما برخلاف هوای اکثرا ابری نتوانست آمار گلزنی های خودش را همراه خودش بیاورد و در 19 بازی ای که از سال 2022 برای چلسی به میدان رفته تنها موفق به ثبت 3 گل شده تا همگان بر این باور استوار بمانند که طلسم شماره 9 چلسی همچنان پابرجاست.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...