شور و هیجان در ارومیه؛ والیبال قهرمانی آسیا 2023 آغاز شد!

مسابقات والیبال قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ از فردا در شهر ارومیه برگزار خواهد شد.
کدخبر (220754) | 27 مرداد 1402 | ساعت 15:02
0 106
شور و هیجان در ارومیه؛ والیبال قهرمانی آسیا 2023 آغاز شد!
مسابقات والیبال قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ از فردا در شهر ارومیه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، فردا حدود ظهر، همه انتظارها برای شروع رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ به پایان می‌رسد و این تورنمنت در شهر ارومیه آغاز می‌شود.

والیبال قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ : ژاپن - تایلند

در یک بازی بسیار حساس در والیبال قهرمانی آسیا 2023، تیم ملی ژاپن قرار است در ساعت 13:15 به وقت تهران، در اولین بازی خود مقابل تیم ملی والیبال تایلند قرار بگیرد و با یک بازی حساس وارد این رقابت ها شود. تیم ژاپن که همراه با ایران دو مدعی قهرمانی هستند، کار سختی برای صعود به فینال نخواهند داشت.

والیبال قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ : چین - اندونزی

در یکی از مسابقات والیبال فردا که همزمان در دیگر سالن‌های شهر ارومیه برگزار می‌شود، تیم ملی والیبال چین در برابر تیم ملی والیبال اندونزی قرار خواهد گرفت. تیم اندونزی با استفاده از سرمربی چینی خود، دانش کاملی درباره تیم چین دارد و با توجه به پیشرفت‌هایشان، به دنبال ایجاد شگفتی هستند. چین نیز برای رسیدن به مرحله نهایی نیازمند پیروزی است و در حضور ستارگانی مانند جین این ژانگ، به میدان خواهند رفت.

والیبال قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ : عراق - هنگ کنگ

در بازی دیگر، تیم ملی والیبال عراق که در دهه 80 میلادی، تیم ملی والیبال ایران را شکست داده بود، پس از مدت زمانی فیبت در این تورنمنت، با یک بازی آسان به مسابقات بازگشت. این تیم که در سال‌های اخیر لیگ والیبال با کیفیتی برگزار کرده است، می‌تواند به عنوان دومین تیمی که به مرحله بعد صعود می‌کند، شناخته شود. برنده دیدار عراق و هنگ کنگ با احتمال زیاد به مرحله بعدی خواهد رفت. این بازی ساعت ۱۶:۱۵ دقیقه برگزار می‌شود.

والیبال قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ : قطر - هند

در یکی از مسابقات والیبال قهرمانی آسیا ۲۰۲۳، تیم ملی والیبال قطر با یک حریف متفاوت روبرو خواهد شد. قطری‌ها که به عنوان یکی از تیم‌های برتر مسابقات، به شهر ارومیه سفر می‌کنند، از جمله پنج تیم قوی در این رقابت‌ها هستند و به دنبال رتبه اول در گروه خود برای راهیابی به مرحله حذفی هستند. از سوی دیگر، تیم ملی هند که در دهه ۸۰ عملکرد خوبی داشته است، در سال‌های اخیر با فروپاشی مواجه شده و در قهرمانی آسیا تلاش می کند تا اعاده حیثیت کند. این تیم به طور کلی اندک امیدی به برتری در مقابل قطر دارد اما هیچ چیز در ورزش غیر ممکن نیست. این بازی والیبال قطر هند در ساعت ۱۶:۱۵ دقیقه برگزار می شود.

والیبال قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ :کره جنوبی - بنگلادش

در بازی دیگر، تیم ملی والیبال کره جنوبی در برابر تیم ملی والیبال بنگلادش قرار می‌گیرد. کره جنوبی که در دو سال گذشته روزهای سختی را پشت سر گذاشته است، در بازی اول خود در برابر بنگلادش با مربی ایرانی، علی پور عروجی، مقابله خواهد کرد. کره جنوبی با استفاده از یک مربی بومی و با حضور ستارگانی مانند سوبونگ هیو، جونگ جی سئوک و کیم کیو مین، به دنبال پاکسازی خاطرات تلخ دوران گذشته خود هستند. از سوی دیگر، بنگلادش ممکن است در موقعیت خوبی قرار بگیرد و برای اولین بار این تورنمنت را با مربی ایرانی خود، به شگفتی آفرینی تبدیل کند. فردا قرار بود دیدار والیبال مغولستان و تایپه نیز برگزار شود، اما به دلیل انصراف مغولستان، این بازی لغو شده است. آخرین اخبار ورزش والیبال

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...