شوک به تراکتور؛ هادی محمدی سه جلسه محروم شد

با اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، هادی محمدی مدافع تراکتور با محرومیت سنگین مواجه شد.
کدخبر (141295) | 23 بهمن 1401 | ساعت 13:59
0 148
شوک به تراکتور؛ هادی محمدی سه جلسه محروم شد
با اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، هادی محمدی مدافع تراکتور با محرومیت سنگین مواجه شد.

به گزارش سرخ نیوز، بعد از چند هفته از دیدار تیم‌های استقلال و تراکتور که با صعود شاگردان ساپینتو در جام حذفی همراه شد میگذرد، اکنون حواشی مربوط به آن بازی با محرومیت سنگین مدافع تبریزی‌ها همراه شده است.

هادی محمدی، مدافع تراکتور که بعد از اعلام خطای پنالتی به سود استقلال با داور و کمک داور برای این تصمیم تنش داشت و حتی بعد از بازی نیز به شدت نسبت به اعلام این خطا اعتراض داشت، در شرایطی که از سوی داور در آن جدال با کارت قرمز مواجه شده بود، اکنون با رای کمیته انضباطی نیز محرومیت سه جلسه‌ای علیه وی صادر شده است.

در رای کمیته انضباطی درباره این بازی پرحاشیه، که با قضاوت کوپال ناظمی همراه بود، درباره تخلفات این بازیکن و جریمه در نظر گرفته شده، این‌طور آمده است:

مسابقه تیم‌های استقلال تهران و تراکتور برگزار شد و از سوی هادی محمدی، بازیکن تراکتور، تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه که منجر به اخراجش شد، رخ داد. وی به مدت 3 جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید یک میلیارد ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.

با این حال، همان‌طور که در آخر این رای آمده است، این رای قابل تجدید نظر خواهد بود و باید دید باشگاه تراکتور و کمیته حقوقی آن چه راهکاری برای عبور از این جریمه سنگین برای مدافع خود ارائه خواهند داد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...