شکایت لالیگا از ثبت قرارداد هافبک بارسلونا : این کار قانونی نیست!

خاویر تباس، رییس لالیگا معتقد است که قرارداد گاوی با بارسلونا غیرقانونی است.
کدخبر (144046) | 29 بهمن 1401 | ساعت 11:01
0 147
شکایت لالیگا از ثبت قرارداد هافبک بارسلونا : این کار قانونی نیست!
خاویر تباس، رییس لالیگا معتقد است که قرارداد گاوی با بارسلونا غیرقانونی است.

به گزارش سرخ نیوز، گاوی در ماه سپتامبر سال گذشته میلادی قرارداد جدیدی را با بارسلونا امضا کرد اما لالیگا حاضر به ثبت این قرارداد جدید نیست. مشکلات باشگاه بارسلونا در زمینه رعایت قوانین فرپلی مالی باعث شده که لالیگا از ثبت این قرارداد خودداری کند. این در حالی است که مدیران بارسا در ماه ژانویه امسال به صورت قانونی برای ثبت قرارداد او اقدام کردند. آنها مجبور شدند برای ثبت قرارداد این ستاره 18 ساله لایحه قانونی‌ای را تقدیم دادگاه کنند. دادگاه هم به نفع این باشگاه رای و به لالیگا دستور داد که اجازه ثبت قرارداد گاوی را صادر کند اما به نظر نمی‌رسد که تباس قصد پایان دادن به این کشمکش را داشته باشد. شکایت لالیگا از ثبت قرارداد هافبک بارسلونا : این کار قانونی نیست! او در نشست خبری‌اش در این باره گفت:

«قرارداد گاوی ثبت شده . او در چند ماه آینده هم بازی خواهد کرد اما مشکل دقیقا همین جاست چون ما درخواست برگزاری دادگاه تجدیدنظر برای تغییر این حکم را داده‌ایم.»
تباس درباره دلیل مشکلات به وجود آمده بر سر قرارداد گاوی اظهار داشت:
« بارسا باید بخشی از حسابرسی‌ها و درآمدهایش را به ما نشان دهد. اگر این کار انجام شود، ثبت قرارداد بدون هیچ مشکلی انجام خواهد شد. ضررها باید کمتر از چیزی که الان هست باشند و این یعنی قرارداد او نباید ثبت شود. بارسا به خوبی می‌داند باید چه کاری انجام دهد.»

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...