شکست باشگاه استقلال در یک پرونده حقوقی/ این بار پای یک پرسپولیسی در میان است!

رای شکایت باشگاه استقلال از سپهر حیدری به سود پیشکسوت پرسپولیس صادر شد.
کدخبر (228246) | 18 شهریور 1402 | ساعت 20:58
0 107
شکست باشگاه استقلال در یک پرونده حقوقی/ این بار پای یک پرسپولیسی در میان است!
رای شکایت باشگاه استقلال از سپهر حیدری به سود پیشکسوت پرسپولیس صادر شد.

به گزارش سرخ نیوز، فصل گذشته در پی برگزاری دیدار استقلال و هوادار و پیروزی ۶ بر یک شاگردان ریکاردو ساپینتو در این بازی، سپهر حیدری پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با بارگذاری گل‌های استقلال در پیج اینستاگرامی خود خواستار بررسی این صحنه از سوی کمیته اخلاق شد. سپهر حیدری سپس در مصاحبه‌ای عنوان کرد:

من تهمت نمی‌زنم. بیشتر بازیکنان هوادار تمام توان خود را گذاشتند. آقای مسعود شجاعی هم‌تیمی من بوده و ایشان و خیلی از بازیکنان دیگر تیم هوادار در تلاش بودند تا فوتبال بازی کنند و نمایش شرافتمندانه‌ای داشتند. اما این بنده خدا شماره ۲۱ هوادار (مهدی عبدی) بازی‌اش کاملا مشکل داشته. من هواداری نگاه می‌کنم؟ من بدبین هستم؟ بروید فیلم بازی و صحنه گل‌ها را ۱۰ هزار بار ببینید. مگر می‌شود کورس نگذاری و به عنوان مدافع بایستی و نگاه کنی؟ مگر می‌شود سایه بزنی؟ ایشان رفتارش در این بازی اصلا شبیه فوتبالیست‌ها نبود و اگر فکر می‌کنید که من اشتباه می‌کنم، فیلم بازی را در کنار یک کارشناس استقلالی نگاه کنید و نظرش را درباره چهار گل بازی و نمایشی که ایشان داشتند بپرسید. اشتباه حالا یکی-دو تا سه تا، مگر می‌شود چهار اشتباه داشته باشی و مربی‌ات، آن هم ساکت الهامی، هیچ توجهی نداشته باشد؟
اخبار باشگاه استقلال نشان می دهد که این صحبت ها با شکایت باشگاه آبی پوش پایتخت همراه شد؛ حالا به نظر می رسد بعد از چندماه رای دادگاه در خصوص این شکایت صادر شده است. سپهر حیدری در استوری اینستاگرامی خود نوشت:
بازهم شکستی دیگه، اونم قبل از دربی‌.چقدر تاسف باید خورد بابت این حرکت که با شکایت از من، اونم نه به فدراسیون به مراجع قضایی و کلی تهمت و افترا به من از طرف باشگاه رقیب زده بشه بخاطر اینکه فقط از تیم محبوبم دفاع کردم و این یک جرم هستش که نباید کسی از پرسپولیس دفاع کنه و در آخر هم دست خالی ضایع بشید. مطمئن باشید تا آخرین نفسم از پرسپولیس دفاع می کنم و به قرمز بودنم افتخار می کنم. شما باز هم باختید سلطان بیانیه و اعتراض و شکایت. فقط یک سوال: خداوکیلی خودتون خندتون نگرفت از این همه اتهام که به من نسبت دادید، ۱۰ دقیقه فقط زمان میخواست همه رو بخونی.
آخرین اخبار فوتبال ایران

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...