صبحانه در نیویورک؛ روزی که بهترین بازیکن دنیا با ریحانا قرار داشت + عکس

کدخبر (79783) | 26 مهر 1401 | ساعت 19:40
0 240
صبحانه در نیویورک؛ روزی که بهترین بازیکن دنیا با ریحانا قرار داشت + عکس
کریم بنزما بهترین بازیکن سال 2022 فوتبال دنیا، سال ها پیش قرارهایی را با ریحانا، خواننده مطرح گذاشته بود.

بنزمای 34 ساله اکنون در بهترین روزهای زندگی خود قرار دارد.  او فصل گذشته 44 گل در تمام رقابت‌ها برای رئال مادرید به ثمر رساند و شب گذشته موفق شد بالاتر از سادیو مانه و کوین دی‌بروین، توپ طلای 2022 را به دست آورد. این مهاجم فرانسوی که حالا جزو خانواده سلطنتی دنیای فوتبال محسوب می‌شود، حداقل این شانس را داشته که یکبار با یکی از محبوب‌ترین و معروفترین سلبریتی‌های دنیا یک قرار ملاقات دوستانه داشته باشد. اگرچه خودش بعدها آن را تکذیب کرد.

کریم بنزما و ریحانا

کریم بنزما و ریحانا کریم بنزما هفت سال قبل از انتخاب به عنوان بهترین بازیکن فوتبال جهان، با ریحانا ستاره بزرگ موسیقی پاپ قرار ملاقاتی داشت که همین مساله در زمان خودش حواشی زیادی در رسانه های اجتماعی بوجود آورد و نوع رابطه آنها سوژه بسیاری از کاربران قرار گرفت. به گزارش یو اس ویکلی، این زوج پس از دیدارهایی که در طول جام‌جهانی 2014 با یکدیگر داشتند، چندین بار دیگر هم با هم ملاقات کرده‌اند. کریم بنزما و ریحانا

صبحانه ریحانا با کریم بنزما

یکی از دیدارهای آنها به ژوئن سال 2015 برمی‌گردد که هر دو در رستوران کاپلا در نیویورک برای صرف صبحانه دیده شدند اما هر کدام در بازه‌های زمانی فاصله‌دار از رستوران خارج شدند. با این حال عکس‌های لو رفته از آن روز نشان می‌دهد که این دو چهره سرشناس آن صبحانه را کنار هم گذرانده‌اند. وقتی در سال 2020 از بنزما در مورد این موضوع سوالی پرسیده شد، او زبانش را در دهان چرخاند و گفت: "من او را در اینستاگرام دنبال نمی‌کنم، کلا او را دنبال نمی‌کنم." کریم بنزما و ریحانا بنزما تلاش دارد تا با یک فصل موفق دیگر، همچنان در کانون توجه دنیای فوتبال باقی بماند. از سوی دیگر ریحانا در ماه فوریه با حضور در Super Bowl LVII به صحنه موسیقی بازمی‌گردد. ستاره باربادوسی دنیای موسیقی در ماه سپتامبر از طریق اینستاگرام اعلام کرد که پس از مدت‌ها دوری از صحنه، تصمیم دارد دوباره فعالیت خود را آغاز کند. این پست مورد پسند حدود هفت میلیون نفر قرار گرفت که هیچ کدام از آنها بنزما نبود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...