صحبت های بهروز عطایی راجع به درگیری ها در نیمه نهایی و رسیدن تیمش به فینال

بهروز عطایی سرمربی تیم لبنیات هراز آمل پس از پیروزی تیمش مقابل پیکان در نیمه نهایی لیگ برتر والیبال، توضیحاتی را در خصوص بازی ارائه کرد.
کدخبر (150211) | 12 اسفند 1401 | ساعت 16:14
0 112
صحبت های بهروز عطایی راجع به درگیری ها در نیمه نهایی و رسیدن تیمش به فینال
بهروز عطایی سرمربی تیم لبنیات هراز آمل پس از پیروزی تیمش مقابل پیکان در نیمه نهایی لیگ برتر والیبال، توضیحاتی را در خصوص بازی ارائه کرد.

به گزارش سرخ نیوز، دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال مردان امروز (جمعه 12 اسفند) با دو دیدار به صورت متمرکز در سالن فدراسیون والیبال پیگیری می‌شود.

در نخستین دیدار دور برگشت تیم لبنیات هراز آمل به مصاف پیکان رفت و سه بر یک حریف را شکست داد تا با دو برد متوالی مقابل این تیم به عنوان نخستین تیم فینالیست لیگ برتر معرفی شود.

بهروز عطایی سرمربی تیم لبنیات هراز آمل پس از پیروزی تیمش اظهار کرد:

جا دارد به هواداران دو تیم خسته نباشید بگویم. دو تیم دیدار تمام عیاری را به نمایش گذاشتند و به مدیریت باشگاه و تمامی بازیکنان این پیروزی را تبریک می‌گویم.

وی افزود:

مسابقه خیلی سختی بود و پیکان چیزی برای از دست دادن در این مسابقه نداشت و انتحاری والیبال بازی کرد. دو ست اول و دوم کامل بر بازی مسلط بودیم و جنجالی اتفاق نیافتاد اما اعتراض‌های زیادی وجود داشت که بیشتر برای توقف مسابقه بود. خیلی زود درخواست ویدئوچک حریف تمام شد و می‌خواستند بازی را متوقف کنند چون بازیکنان من خیلی خوب بازی می‌کردند. به هر حال شاید یک روش بود اما در مجموع بازی زیبایی دیدیم.  هر دو تیم خیلی خوب بازی کردند اما لبنیات هراز کم اشتباه‌تر ظاهر شد و فعل خواستن را بیشتر صرف کرد.

سرمربی لبنیات هراز در پاسخ به این پرسش که حضرت‌پور بازیکن تیم ملی است و چرا در انتهای بازی با هواداران درگیر شد، گفت:

خودش باید جواب بدهد. من وقتی جنجال اتفاق افتاد را دیدم و آن لحظه که می‌گویید را ندیدم. نمیدانم چه اتفاقی رخ داد و خودش باید درباره رفتارش توضیح دهد.

وی ادامه داد:

باید فدراسیون و کمیته انضباطی این موضوع را مدیریت کند. معتقدم اخلاق باید حفظ شود. در جریان بازی بازیکنانم کمترین اعتراض را به داوری داشتند و باصبر و حوصله، بازی اخلاق مداری انجام دادند.

بهروز عطایی با تاکید بر این که باید یاد بگیریم که بازی را مدیریت کنیم، تصریح کرد:

مربی باید فضای داخل زمین را مدیریت کند. اگر روی کنترل بازیکنان از نظر افکاری تمرکز داشته باشیم مطمئنا این اتفاقات رخ نمی‌دهد. امید فولادی وندا داور بسیار خوبی است و احساس من قبل از بازی این بود که تجربه کافی برای این بازی ندارد اما واقعا داوری کم اشتباهی داشت. اما فشار بر او آوردند و باعث شد سکوها ملتهب شود. داوری اشتباهات تاثیرگذار نداشت و این شلوغی‌ها دلیل دیگری داشت.

وی در خصوص دیدار فینال و احتمال مصاف با تیم شهداب یزد اظهار کرد:

برابر هر تیمی که باشد قطعا بازی سختی خواهد بود. تیمی که به مرحله نهایی برسد قطعا قابلیت بالایی دارد امیدوارم بازی زیبا وبه دور از حاشیه انجام شود و هواداران لذت ببرند.

در دیگر مسابقه دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر مردان تیم‌‌های پاس گرگان و شهداب یزد به مصاف هم خواهند رفت. نماینده یزد در دیدار نخست موفق به شکست پاس شد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...