صحبت های سرمربی ون پارس بعد از بازی با پرسپولیس

مجتبی توتونی پس از شکست تیمش مقابل پرسپولیس در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال گفت ما با سخت‌ترین قرعه ممکن برای جام حذفی روبه‌رو شدیم.
کدخبر (124461) | 20 دی 1401 | ساعت 16:02
0 113
صحبت های سرمربی ون پارس بعد از بازی با پرسپولیس
مجتبی توتونی پس از شکست تیمش مقابل پرسپولیس در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال گفت ما با سخت‌ترین قرعه ممکن برای جام حذفی روبه‌رو شدیم.

به گزارش سرخ نیوز، مجتبی توتونی پس از شکست تیمش مقابل پرسپولیس در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال، اظهار داشت:

از تلاش 120 دقیقه‌ای و فوق‌العاده بازیکنانم مقابل تیم بسیار خوب پرسپولیس تشکر می‌کنم و به تیم خوب پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی تبریک می‌گویم. پرسپولیس صدرنشین جدول لیگ برتر است و بازی واقعاً خوبی ارائه می‌کند.
وی با اشاره به کار سخت ون پارس اصفهان در دیدار امروز (سه‌شنبه) تصریح کرد:
از زمان قرعه‌کشی لیگ برتر می‌دانستیم بازی بسیار سختی داریم. ما با سخت‌ترین قرعه ممکن برای جام حذفی روبه‌رو شدیم، اما انگیزه‌هایی که بازیکنان ما برای ارائه کیفیت خوب داشتند، باعث شد تا ضربات پنالتی جلو بیاییم و مغلوب تیم خوب پرسپولیس شویم.
سرمربی ون پارس با بیان اینکه بازیکنانش در لیگ دسته اول نیز انگیزه‌ای مانند دیدار با پرسپولیس دارند، گفت:
زمانی که تیم را در هفته نهم تحویل گرفتم، ون پارس قعرنشین بود و از آن هفته هفت رتبه صعود کردیم. اکنون در جایگاه دهم جدول هستیم، اما 9 امتیاز با تیم دوم جدول فاصله داریم و مطمئن باشید در نیم‌فصل دوم، تمام تلاش خود را برای صعود به لیگ برتر خواهیم کرد.
«بچه‌های تیمم فوتبال خیلی خوبی در لیگ یک ارائه می‌کنند و مانند بازی امروز برای یکدیگر جان می‌دهند.»، توتونی ضمن بیان این جمله عنوان کرد:
همین شرایط باعث شد ظرف هفت هفته لیگ دسته اول و یک بازی جام حذفی، پنج پیروزی و سه تساوی کسب کنیم. این حاصل تلاش بازیکنان ماست و اطمینان دارم این وضعیت ادامه دارد. امیدوارم به اهداف خودمان در لیگ یک هم برسیم.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...