صحبت های عجیب معاون باشگاه استقلال

معاون باشگاه استقلال می گوید آنها هنوز هم تلاش می کنند تا مرادمند و یزدانی سرباز نشوند! بعد از بیانیه صریح نظام وظیفه، این چیزی جز سرپیچی از قوانین کشور نیست.
کدخبر (26900) | 05 اسفند 1400 | ساعت 07:07
0 97
صحبت های عجیب معاون باشگاه استقلال
معاون باشگاه استقلال می گوید آنها هنوز هم تلاش می کنند تا مرادمند و یزدانی سرباز نشوند! بعد از بیانیه صریح نظام وظیفه، این چیزی جز سرپیچی از قوانین کشور نیست.

به گزارش سرخ نیوز، سعید فتاحی به گونه ای سخن می گوید که انگار به یکباره از داستان سربازی مدافعان استقلال باخبر شده اند آن هم در شرایطی که ماه هاست تاریخ به اعزام هر دو بازیکن مشخص است. ۱-چرا نظام وظیفه امروز بعدازظهر بیانیه داد؟ چرا نظام وظیفه قبلا چیزی به ما اعلام نکرده بود؟ چرا قبل از بازی با فجر چنین کاری کنند؟ پاسخ: استقلال از ماه ها قبل می دانست دو مدافع این تیم سرباز هستند. بعد از شکایت باشگاه فولاد این مسئله در رسانه ها نیز مطرح شد و هفته هاست که مشخص شده یزدانی و مرادمند از تاریخ یکم اسفندماه سرباز هستند پس لطفا فرافکنی نکنید. چطور عالم و آدم می دانستند مدافعان شما سرباز هستند و فقط شما از آن بی خبر بودید؟! ۲-مرادمند در اردوی تیم ملی بوده و ملی پوش است، چرا باید قبل از ۳۰ سال مشمول شود؟ پاسخ: از چه زمانی بازیکنی که حتی یک دقیقه بازی ملی ندارد ملی پوش به حساب می آید؟ مرادمند یکبار شهریور ماه به تیم ملی دعوت شد و بعد از اضافه شدن لژیونرها خط خورد‌. احمد زنده روح که در بهترین شرایط فوتبالی اش به فجر رفت هم در همان لیست بود اما سرباز شد. ۳-من می دانم کدام تیم بازیکن سرباز دارد و کدام تیم ندارد چون خودم سالها سازمان لیگ بودم و می دانم چه خبر است. پاسخ: صحبت های شما بوی تهدید می دهد! بعد از آنکه در دور زدن قانون ناکام ماندید سایر تیم ها را تهدید می کنید؟! دوره این صحبت ها گذشته آقای فتاحی! تصمیمات رنگی شما در سازمان لیگ از شماره خارج است. ۴-باشگاه در حال تلاش است تا یزدانی و مرادمند سرباز نشوند اما تا این لحظه به نتیجه نرسیده ایم. پاسخ: سازمان نظام وظیفه بیانیه داده و مدافعان شما سرباز هستند. صحبت های شما چیزی جز سرپیچی از قانونی است که سالانه صدهاهزارنفر به آن احترام می گذارند و شما به دنبال دور زدن آن هستید. دقیقا دنبال چه چیزی هستید؟! یکبار هم شده بر مدار قانون باشید لطفا. مرجان گلچین

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...