حتی سوپرمن هم برای اجرای این صحنه آماده نبود؛ صحنه ای که تام کروز، هنری کویل از انجام آن منع کرد!

هنری کویل بدنی فوق العاده آماده دارد و به عنوان یکی از خوش استایل ترین بازیگران هالیوود شناخته می شود، اما او برای بازی در فیلم مأموریت غیرممکن – فال‌اوت آمادگی لازم جسمی را نداشت، به طوری که تام کروز جلوی او را برای انجام برخی بدلکاری های این فیلم گرفت.
کدخبر (175550) 14 اردیبهشت 1402 | ساعت 19:15
0 337
هنری کویل بدنی فوق العاده آماده دارد و به عنوان یکی از خوش استایل ترین بازیگران هالیوود شناخته می شود، اما او برای بازی در فیلم مأموریت غیرممکن – فال‌اوت آمادگی لازم جسمی را نداشت، به طوری که تام کروز جلوی او را برای انجام برخی بدلکاری های این فیلم گرفت.

به گزارش سرخ نیوز، هنری کویل بازیگری بریتانیایی است که توانایی های او در این کار بارها و بارها به مخاطبان فیلم و سینما ثابت شده است. او بازیگر نقش «سوپرمن» در فیلم «بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت» بوده و در صحنه‌های اکشن زیادی نقش ایفا کرده است. او تمرینات سنگینی را برای ایفای نقش سوپرمن انجام داد و به خوبی خودش را آماده کرد. با این حال، این تمرینات برای اینکه او بتواند این صحنه های اکشن را در دنیای واقعی اجرا کند، کافی نبودند. هنری کویل در فیلم «مأموریت غیرممکن – فال‌اوت»، عملکرد خوبی را در کنار تام کروز به نمایش گذاشت. با این حال، او هنوز برای اجرای «پرش هالو» که یکی از صحنه های مهم و اکشن سری سریال «The Spy» به شمار می‌آمد، آماده نبود. پرش هالو به پرشی گفته می‌شود که از ارتفاع بالا انجام می‌شود و در نهایت شخص مورد نظر با چتر روی زمین فرود می‌آید؛ اگر سریال The Spy را دنبال کرده باشید ، قطعا چنین صحنه ای را به یاد خواهید آورد.

هنری کویل هیچگاه این پرش را انجام نداد!

هنری کویل سال ها تلاش کرد تا به یک ابرقهرمان تبدیل شود اما با این حال هیچگاه برای انجام این پرش آماده نبود. زمان فیلم برداری فیلم مأموریت غیرممکن – فال‌اوت، صحنه پرش هالو با موفقیت توسط تام کروز انجام شد؛ صحنه‌ای بسیار پیچیده که اولین بار پیش از شروع فیلم برداری طراحی شده بود.
حتی سوپرمن هم برای اجرای این صحنه آماده نبود؛ صحنه ای که تام کروز، هنری کویل از انجام آن منع کرد! با این حال، این آخرین پرش هالویی بود که فیلم برداری شد چراکه برای فیلم برداری و برنامه ریزی این صحنه، به یک سال زمان نیاز داشت. برای این کار نیاز بود تا تام کروز چندین و چند بار از یک هواپیمای غول پیکر C-17 به بیرون بپرد و در نهایت چتر خود را در ارتفاعی پایین باز کند و روی زمین فرود بیاید. تام کروز برای انجام این پرش از ماسک اکسیژن خاصی استفاده کرد و فیلم برداری این صحنه پیچیده و سخت را انجام داد. با توجه به محدودیت سه دقیقه ای آن ها برای فیلم برداری این صحنه به هنگام غروب خورشید، این صحنه در امارات فیلم برداری شد. بازیگر فیلم «Top Gun» و «کریگ اوبرایان» فیلم بردار این صحنه که او نیز باید به همراه تام کروز این پرش را انجام می‌داد، در مجموع 106 بار این پرش را انجام دادند تا در نهایت به سه فیلم برداری موفق دست پیدا کردند. برای اینکه آن ها بتوانند این پرش را به خوبی انجام دهند باید در تونل‌های بادی تمرین می‌کردند. علاوه بر این، آن ها باید در طول روز، 5 بار این پرش را انجام می‌دادند تا به آن مسلط شوند؛ یک پرش صبح، سه پرش بعد از ظهر و یک پرش دیگر نیز به هنگام غروب. تام کروز و فیلم بردار این صحنه بعد از تلاش های متعدد بالاخره موفق شدند تا به خوبی این صحنه را فیلم برداری کنند. هنری کویل نیز بسیار مشتاق بود که خودش این پرش را انجام دهد اما تام کروز مانع او شد.

ممانعت تام کروز از انجام این پرش توسط سوپرمن

هنری کویل در گفت‌وگویی با «Good Morning America» در رابطه با درخواست های متعددش از تام کروز برای اجرای این صحنه صحبت کرد. با این حال، تام کروز همواره به طور مصمم او را برای انجام ندادن این صحنه به دلیل پیچیدگی ها و دشواری های بسیارش متقاعد می‌کرد.
حتی سوپرمن هم برای اجرای این صحنه آماده نبود؛ صحنه ای که تام کروز، هنری کویل از انجام آن منع کرد! تام کروز به هنری کویل گفت:

هنری، من می‌دانم که تو با خودت چه فکری می‌کنی و دقیقا می‌دانم که چه حسی داری. من هم درست مانند تو فکر می‌کردم ولی اگر تو بدون صدها ساعت تمرین کردن بخواهی این صحنه را بازی کنی، در این صورت همه را به کشتن خواهی داد!

هنری نیز در پاسخ به او گفت:

این بار مجبورم که حرفت را قبول کنم.

حتی سوپرمن هم برای اجرای این صحنه آماده نبود؛ صحنه ای که تام کروز، هنری کویل از انجام آن منع کرد! با وجود اینکه هنری کویل تمرینات زیادی را برای بازیگری در این فیلم انجام داده بود اما با این حال شرایط را پذیرفت و درک کرد که برای ایفای نقش در این صحنه، دارای مهارت کافی نیست؛ در حالی که تام کروز صدها ساعت برای اجرای این صحنه در گذشته تمرین کرده بود. هنری کویل برای آخرین بار نقش «Geralt of Rivia« را در فصل سوم سریال «The Witcher» بازی خواهد کرد. فصل سوم این سریال در دو بخش در تاریخ هشتم تیرماه (بیست و نهم ژوئن) و پنجم مرداد ماه (بیست و هفتم ژوئیه) منتشر خواهد شد. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...