صحنه شگفت انگیز در مسابقات استانی: مینی VAR در شیراز بهره برداری شد! + ویدئو

در شرایطی که بحث راه اندازی VAR در لیگ برتر ایران طی سالیان اخیر داغ است، انتشار کلیپی از مسابقات استانی در لار شیراز جالب توجه است.
کدخبر (226782) 13 شهریور 1402 | ساعت 20:52
0 287
در شرایطی که بحث راه اندازی VAR در لیگ برتر ایران طی سالیان اخیر داغ است، انتشار کلیپی از مسابقات استانی در لار شیراز جالب توجه است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، مدت هاست که بحث حضور VAR در لیگ برتر ایران مطرح شده و تلاش های نافرجامی هم برای ورود تکنولوژی کمک داور ویدئویی هم انجام شده است. تلاش هایی که نه تنها کافی نبوده بلکه شاید مخاطرات و محرومیت های بیش تری برای فوتبال ایران در پی داشته باشد. در حالی که قرار است اواخر شهریور ماه کریستیانو رونالدو به همراه تیم النصر به تهران بیاید و در ورزشگاه آزادی مسابقه بدهد، بحث ورود VAR اجاره ای برای بازی های نمایندگان ایران مطرح است و احتمالا تا چند روز آینده مقدمات این اتفاق نهایی خواهد شد.

حضور VAR در مسابقات استانی شیراز

ساعات گذشته اتفاقی قابل توجه در مسابقات استانی در لار شیراز رخ داده و آن هم استفاده از VAR در یک مسابقه رسمی بوده است. البته باید توجه داشت که ورود VAR به مسابقات سطوح بالای یک کشور منوط به تایید فیفا و عقد قرارداد با شرکت های دارای مجوز فیفاست اما رخ دادن این اتفاق به خودی خود جالب است و می تواند نقطه مثبتی برای فوتبال ایران باشد. جدیدترین اخبار فوتبال ایران

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...