صعود داماش در روز کتک خوردن داور!

تیم فوتبال داماش گیلان موفق شد با پیروزی در یک دیدار جنجالی برابر آکادمی کیا، به پلی‌آف صعود به لیگ دسته دوم صعود کند.
کدخبر (51455) | 04 مرداد 1401 | ساعت 20:18
0 87
صعود داماش در روز کتک خوردن داور!
تیم فوتبال داماش گیلان موفق شد با پیروزی در یک دیدار جنجالی برابر آکادمی کیا، به پلی‌آف صعود به لیگ دسته دوم صعود کند.

به گزارش سرخ نیوز، دیدار رفت دو تیم داماش گیلان و آکادمی کیا در مرحله اول پلی آف صعود به لیگ دسته دوم که در تهران برگزار شد، با تساوی بدون گل خاتمه یافت تا بازی برگشت بسیار حساس‌تر از قبل پی گرفته شود. این دیدار جنجالی نیز با کامبک شاگردان بهزاد داداش‌زاده در دقایق پایانی، با نتیجه ۲-۱ به سود داماش خاتمه یافت تا این تیم موفق به حضور در مرحله نهایی پلی‌آف حضور در لیگ دسته دوم را کسب کند و یک قدم به بازگشت به این رقابت‌ها نزدیک‌تر شود.

این دیدار که در رشت و با حضور پرشور و بیش از ۱۲ هزار نفری هواداران داماش برگزار شد، با حواشی بسیاری نظیر اعتراض هر دو تیم به قضاوت تیم داوری همراه بود. داماشی‌ها در یک صحنه مشکوک در نیمه اول اعتقاد به خطای پنالتی داشتند؛ پس از این که چنین موردی در دقیقه ۷۲ بازی نیز تکرار شد و باز هم داور از اعلام پنالتی به سود این تیم امتناع کرد، اعتراضات لاجوردی‌پوشان رشت به جایی رسید که ناگهان چند فرد منتسب به این تیم وارد زمین شده و ضمن حمله‌ور شدن به داور، او را مورد ضرب و شتم قرار دادند که این موضوع منجر به توقف چند دقیقه‌ای بازی شد.

این دیدار که با تک گل کمالوند تا دقیقه ۷۹ به سود آکادمی کیا که در این مسابقات با بازیکنان زیر ۱۹ سال شرکت کرده دنبال می‌شد، با گل سیامک علیزاده از روی نقطه پنالتی به تساوی کشیده شد. بازی با این نتیجه نیز با توجه به قانون گل زده در خانه حریف در نهایت منجر به صعود آکادمی کیا می‌شد اما پژمان نجات در دقیقه ۹۰ موفق شد گل دوم را برای شاگردان داداش‌زاده به ثمر برساند و داماش را راهی مرحله نهایی پلی‌آف کند.

داماش که این روز‌ها در لیگ دسته سوم حضور دارد و باید در روز ۸ مرداد در مرحله‌ نهایی پلی‌آف به مصاف بنیامین ورزش تهران برود، پیش از این سابقه دو نایب قهرمانی در جام حذفی ایران (یک بار با نام پگاه) را در کارنامه خود ثبت کرده است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...