ضربه ای که تیم ملی امید از تصمیم مجیدی خورد

تیم ملی امید که پیش تر مورد بی مهری باشگاه استقلال قرار گرفت و نتوانست سعیدی فر و رضایی را با خود به ازبکستان ببرد حالا شرایط سختی را تجربه می کند.
کدخبر (42524) | 14 خرداد 1401 | ساعت 18:39
0 112
ضربه ای که تیم ملی امید از تصمیم مجیدی خورد
تیم ملی امید که پیش تر مورد بی مهری باشگاه استقلال قرار گرفت و نتوانست سعیدی فر و رضایی را با خود به ازبکستان ببرد حالا شرایط سختی را تجربه می کند.

به گزارش سرخ نیوز، تیم ملی امید مقابل ترکمنستان شکست خورد تا در گروه A رقابت های قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا با یک امتیاز در جایگاه سوم بایستد و برای صعود کار سختی پیش رو داشته باشد. نکته جالب اینجاست که چندی پیش باشگاه استقلال و فرهاد مجیدی حاضر نشدند دو ملی پوش را در اختیار تیم ملی امید قراردهند! با توجه به توافق تیم امید با کادر فنی استقلال، قرار بود علیرضا رضایی دروازه‌بان استقلال در اردوی عراق و رقابت های قهرمانی آسیا در ازبکستان، تیم امید را همراهی کند و سینا سعیدی‌فر، دیگر دروازه‌بان ملی‌پوش استقلال، در تهران کنار تیم باشگاهی‌اش بماند و پس از پایان لیگ برتر به اردوی تیم امید در ازبکستان بپیوندد اما کادر فنی استقلال علیرضا رضایی را در اختیار تیم امید قرار نداد و این در حالیست که کادر فنی تیم امید، به توافقش با باشگاه استقلال عمل کرده بود و سعیدی‌فر را در اختیار این باشگاه استقلال قرار داده بود. بنابراین تیم ملی امید ناگریز رضا کاخ ساز و پارسا جعفری دو دروازه بان تیم های پیکان و ذوب آهن را به جای سینا سعیدی فر و علیرضا رضایی دروازه بانان استقلال به عراق برد. این اتفاقات، یک هفته بعد از قهرمانی استقلال در لیگ ۲۱ اتفاق افتاد و این به این معنی است که مجیدی با توجه به مسجل شدن قهرمانی آبی ها می توانست بازیکنانش را در اختیار تیم ملی امید قرار دهد که از انجام این کار امتناع کرد. درست چند روز بعد از رفتار ناپسند استقلالی ها در قبال تیم ملی امید مشابه این مسئله در تیم ملی بزرگسال تکرار شد و پنج استقلالی از لیست تیم ملی بزرگسال برای اردوی فعلی در قطر خط خوردند؛ دلیل هم این بوده که قرار بود بازیکنان استقلال در ساعت و روز مقرر (دوشنبه هفته گذشته) خودشان را به اردوی تیم ملی معرفی کنند و بعد با اجازه سرمربی به اردوی استقلال بروند که این کار را انجام ندادند و مستقیم به اردوی استقلال رفتند. پس از بازی هم استقلالی ها قرار بود به اردوی تیم ملی اضافه شوند که بجای اضافه شدن به اردوی تیم ملی به خانه های خودشان رفتند! جالب اینجاست که کمتر از ۴۸ ساعت بعد از این اتفاقات، ورق برگشت و نه تنها ۵ بازیکن قبلی، بلکه ابوالفضل جلالی هم توسط اسکوچیچ به تیم ملی دعوت شد. حال تیم ملی امید که می توانست از ملی پوشان استقلال و به خصوص علیرضا رضایی بهره ببرد در شرایط خوبی نیست اما ظاهرا فدراسیون فوتبال قصد ندارد با این رفتار آبی ها برخورد کند. وقتی استقلالی ها می بینند رفتارهای ناپسندشان در قبال تیم های ملی، هیچ جریمه نداشته و حتی یک ملی پوش هم به تیم شان اضافه شد مشخصا به این جریان ادامه خواهند داد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...