طارمی : مهم ترین دستاورد کافا ایجاد ذهنیت قهرمانی بین خودمان بود

مهدی طارمی، مهاجم ملی‌پوش کشورمان، معتقد است که قهرمانی در تورنمنت کافا سبب شده تا آنها با ذهنیت قهرمانی وارد جام ملت‌ها شوند.
کدخبر (198149) | 01 تیر 1402 | ساعت 18:35
0 120
طارمی : مهم ترین دستاورد کافا ایجاد ذهنیت قهرمانی بین خودمان بود
مهدی طارمی، مهاجم ملی‌پوش کشورمان، معتقد است که قهرمانی در تورنمنت کافا سبب شده تا آنها با ذهنیت قهرمانی وارد جام ملت‌ها شوند.

به گزارش سرخ نیوز، مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان، پس از قهرمانی تیم ملی در تورنمنت کافا در این باره گفت:

کافا تورنمنتی بود که باید شرکت می‌کردیم و توانستیم نقاط ضعف و قوتمان را بیشتر بشناسیم. مهم‌ترین دستاورد کافا این بود که ذهنیت قهرمانی را در بین خودمان به وجود بیاوریم، همدلی در بین بچه‌ها از روز اول تا آخر در اردو موج می‌زند و دیده می‌شد. به وجود آمدن ذهنیت قهرمانی در بچه‌ها باعث می‌شود که در جام ملت ها با این ذهنیت وارد مسابقات شویم.
طارمی درباره کسب عنوان آقای گلی تورنمنت کافا هم اظهار کرد:
کمک همه بچه‌ها بود و هیچ بازیکنی به‌تنهایی نمی‌تواند به این عنوان دست پیدا کند، همه بچه‌ها به من کمک کردند و من از آن‌ها تشکر می‌کنم.
ملی‌پوش ایرانی تیم پورتو در ادامه درباره بازی فینال با ازبکستان خاطرنشان کرد:
یک بازی سخت برابر تیم خوب و قابل احترام ازبکستان داشتیم، بازی در زمین خودشان و حضور تماشاگرانشان بود اما ما هم بازیکنان باتجربه زیادی داریم، هرچند یکی دو بازیکن باتجربه ما در این بازی حضور نداشتند اما در کل بازی خوبی را انجام دادیم ولی متأسفانه در نیمه اول، بازی برای ما خوب پیش نرفت و برخورد علیرضا بیرانوند و سعید عزت‌اللهی وضعیت را دشوار کرد و ما دلشوره داشتیم که برایشان اتفاق بدی نیفتاده باشد و خدا را شکر که اتفاق بدی نیفتاد و آرزوی سلامتی برای آن‌ها دارم و امیدوارم هرچه زودتر بهبود پیدا کنند.
طارمی افزود:
بعد از این اتقاق، یک شوک به تیم وارد شد که کار ما را سخت کرد اما در ادامه به بازی برگشتیم و خوب بازی کردیم و نیمه دوم با گل برای ما شروع شد. در ادامه، بازی را کنترل کردیم و آن‌ها هم حمله می‌کردند؛ چون به‌هرحال فینال بود و نمی‌خواستند بازنده باشند. مهم‌ترین موضوع در فینال این است که بازی را ببریم، ما هم با کنترل بازی نتیجه را حفظ کردیم.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...