عبادی‌پور: مشکل از کادر فنی تیم است!

تنش و دودستگی در تیم ملی و در سال حساسی که تک تک برد و باخت‌ها برای المپیکی شدن والیبال ایران مؤثر است، حکم تیر خلاص را خواهد داشت.
کدخبر (202108) | 11 تیر 1402 | ساعت 07:19
0 130
عبادی‌پور: مشکل از کادر فنی تیم است!
تنش و دودستگی در تیم ملی و در سال حساسی که تک تک برد و باخت‌ها برای المپیکی شدن والیبال ایران مؤثر است، حکم تیر خلاص را خواهد داشت.

به گزارش سرخ نیوز، تیم ملی والیبال ایران، هفته‌های اول و دوم لیگ ملت‌های 2023 را با 2 پیروزی و 6 شکست در حالی پشت‌سر گذاشت که مشکل دریافت در تیم کاملاً مشهود بود، در این بین، بیشتر کارشناسان و مربیان معتقد بودند که جای میلاد عبادی‌پور در تیم ملی کاملاً خالی است، ولی ظاهراً نه‌تنها اضافه شدن عبادی‌پور، باری از مشکلات تیم ملی را کمتر نخواهد کرد بلکه به دردسرهای بهروز عطایی نیز اضافه خواهد شد، کاپیتان فصل گذشته تیم ملی، کادر فنی فعلی را به هیچ عنوان قبول ندارد! میلاد عبادی‌پور در مصاحبه‌ای که اخیراً انجام داده، گفته است: تیم ملی، فقط آقای عطایی نیست و قطعاً ایشان هم جاهایی متحمل فشار و استرس می‌شوند. شما برای کمک کردن، کادر فنی را انتخاب می‌کنید و آن‌ها باید جاهایی باتجربه‌تر عمل کنند. من نمی‌خواهم بگویم کادر فنی ما ضعیف است ولی ما تا اینجا چیز خاصی از کادر فنی و کمک‌های آقای عطایی ندیده‌ایم. آقای عطایی نکات را به بازیکنان می‌گوید، کادر فنی چه می‌گوید؟ کادر فنی ما فقط به بازیکنان می‌گویند "می‌رسیما، آقا می‌رسیم"! عبادی‌پور نظر مشابهی هم در مورد کمک‌های لهستانی تیم ملی ایران دارد: آقای وییتسکی تا پارسال بازیکن بود و خودش بازی می‌کرد، چند دوره، کمک سه یا چهار ویتال هینن بود، شما وقتی می‌خواهید والیبال‌تان پیشرفت کند نمی‌توانید کسی را بیاورید که تازه دو سال است مربی شده است! او همچنین در مورد محمود افشاردوست که یکی از چهره‌های مقبول و باسابقه والیبال ایران است نیز می‌گوید: افشاردوست، جزو یکی از بهترین کمک‌مربی‌های تیم ملی ایران بوده است ولی چه‌زمانی؟ سال 2010، در حالی که الآن 2023 است. والیبال امروز با 13 سال پیش، زمین تا آسمان فرق کرده است، درست است که آقای افشاردوست مدرس والیبال بوده و دائم آن را پیگیری کرده است ولی شرایط مدرس بودن با فشاری که شما کنار زمین تحمل می‌کنید متفاوت است. عبادی‌پور، تمرینات خود را برای پیوستن به اردوهای بعدی تیم ملی و حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک آغاز کرده است ولی هواداران، منتظر دیدن او با پیراهن شماره 2 تیم ملی هستند اما چالش بزرگ سرمربی، ایجاد حس احترام از طرف عبادی‌پور به کادر فنی تیم است. لژیونر باسابقه والیبال ایران به‌صراحت اعلام کرده است که کادر فنی، اعم از داخلی و خارجی را قبول ندارد و خواه‌ناخواه، تعدادی از ملی‌پوشان نیز تحت تأثیر حرف‌های او قرار می‌گیرند. از طرفی، کادر فنی نیز تمایلی به کار کردن با چنین بازیکنی ولو اینکه نامش میلاد عبادی‌پور باشد، نخواهد داشت، به‌نظر می‌رسد پس از حضور عبادی‌پور در تهران، باید منتظر اتفاقاتی در تیم ملی والیبال باشیم که با توجه به اذعان فدراسیون والیبال مبنی بر ضعف کادر فنی، احتمال تغییر در دستیاران عطایی،‌ محتمل‌تر است. جدیدترین اخبار دسته لیگ ملت‌‌ها:

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...