عبدی : برای بازی نیمه نهایی مقابل ژاپن کاملاً آماده هستیم

حسین عبدی در رابطه با برگزاری دیدار نیمه نهایی جام ملت های زیر 17 سال آسیا مقابل ژاپن اعلام آمادگی کرد.
کدخبر (200517) | 07 تیر 1402 | ساعت 09:49
0 119
عبدی : برای بازی نیمه نهایی مقابل ژاپن کاملاً آماده هستیم
حسین عبدی در رابطه با برگزاری دیدار نیمه نهایی جام ملت های زیر 17 سال آسیا مقابل ژاپن اعلام آمادگی کرد.

به گزارش سرخ نیوز، حسین عبدی درخصوص دیدار نیمه نهایی جام ملت های زیر 17 سال آسیا مقابل ژاپن، اظهار داشت:

بازی مقابل ژاپن پنجمین بازی ما در این رقابت‌ها است که با یکی از بهترین تیم‌های آسیا بازی خواهیم داشت. بسیار خوشحالم که برای فردا یک مسابقه بسیار خوب و زیبا داریم و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا با بهترین شرایط به میدان برویم. من و بازیکنانم هیجان زیادی برای آغاز بازی داریم.
وی افزود:
متأسفانه ۲ بازیکن ما مسابقه فردا و تجربه بازی مقابل تیم خوب ژاپن را از دست دادند اما خوب قانون است. خوشبختانه بین دیدار قبلی و بازی فردا 3 روز استراحت داشتیم که این امر برای تیم بسیار خوب بود. در شرایطی که برای بازی مقابل یمن، آن‌ها ۳ روز و ما ۲ روز فرصت داشتیم. ریکاوری خوبی داشتیم و برای بازی فردا آماده هستیم.
عبدی افزود:
همانطور که می‌دانید بازی برای رسیدن به نیمه‌نهایی و صعود به جام جهانی، استرس بیشتری نسبت به بازی در مرحله نیمه‌نهایی دارد. بنابراین ما به فوتبال فکر می‌کنیم، همانطور که من در روز اول که در کنفرانس خبری گفتم، در این رده شما باید به فکر بازیکنان باشید، بازیکنان جوان برای آینده هستند، نه برای امروز و ما باید آن‌ها را نه‌تنها از نظر فیزیکی، بلکه ازنظر فنی و تاکتیکی، ذهنی و اجتماعی نیز ارتقا دهیم. بازی فردا مقابل ژاپن استرس‌آور نیست؛ بلکه هیجان‌انگیز است.
وی اظهار داشت:
همه همکارانم برای این بازی پرهیجان هستند. مطمئنم که تیم خوب ژاپن نیز برای این دیدار هیجان دارد. برخلاف بازی قبل مقابل یمن که پراسترس بود و تیم ما می‌خواست که سریع به گل برسد. هرکسی فلسفه خود را دارد؛ زیرا اگر مربیان، فلسفه نداشته باشند، نمی‌توانند در این سطح ادامه دهند. بنابراین بازیکنان را در ابتدا برای هرمسابقه آماده می‌کنم و بعد از آن نیز ریکاوری را برای مسابقه بعدی به‌درستی آماده انجام می‌دهیم. فلسفه من از روز اول، آماده‌سازی بازیکنان با شکل‌گیری ذهنیت برنده در آن‌ها بوده است که بسیار مهم است تا با این ذهنیت از خودشان و تیم در طول مسابقات مراقبت کنند. به‌طورکلی، برای بازی فردا کاملاً آماده هستیم.
سرمربی نوجوانان ایران در پاسخ به سؤالی پیرامون نحوه ریکاوری بازیکنانش در ابتدا به شوخی گفت:
این یک راز است! می‌دانید که من نمی‌توانم همه چیز را به شما بگویم؟ شوخی می‌کنم اما 3 روز استراحت داشتیم. برای روز اول برای بازیکنان فقط کشش، استخر، فیلم‌های خنده‌دار در نظر گرفتیم، بیرون می‌رویم و دور هم جمع می‌شویم. من در جمع بازیکنان، تبدیل به آدمی ۱۷ ساله می‌شوم، باهم شوخی می‌کنیم، می‌خندیم و بعد از آن برای روز بعد، برخی از آن‌ها کمی تحت فشار می‌روند یا مصدومیت‌ها را مدیریت ‌می‌کنیم. به هرحال، به همه همکارانم نیز تأکید می‌کنم که این بازیکنان تنها ١٧ سال دارند و نه بیشتر. همگی مثل یک خانواده هستیم و برای فردا تلاش می‌کنیم آزاد و بدون استرس باشند و از بازی لذت ببرند.
عبدی تصریح کرد:
با برخی از آن‌ها نه‌تنها در جلسات فنی، بلکه به‌صورت خصوصی هم صحبت می‌کنم تا ذهنشان را آزاد کنند و برای بازی آماده شوند. این‌ها بخشی از وظایف کاری سرمربیان است و باید با روانشناسی بازیکنان جوان آشنا باشیم و به نظرم آن‌ها را برای هر بازی آماده کردیم و برای بازی فردا نیز فرصت بسیار خوبی برای هر دو تیم است تا بدون استرس بازی کنند. برنامه من بسیار روشن است که بازیکنان نمایش خوبی داشته باشند و خودشان به همراه هر شخصی که بازی را تماشا می‌کند، نیز از بازی لذت ببرد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...