عبور از بحران؛ توتی و نامزد جدیدش در سواحل ایتالیا!

فرانچسکو توتی اسطوره باشگاه رم پس از جدایی از همسرش، اکنون وارد رابطه احساسی جدیدی شده است.
کدخبر (124799) | 21 دی 1401 | ساعت 11:47
0 716
عبور از بحران؛ توتی و نامزد جدیدش در سواحل ایتالیا!
فرانچسکو توتی اسطوره باشگاه رم پس از جدایی از همسرش، اکنون وارد رابطه احساسی جدیدی شده است.

به گزارش سرخ نیوز، هنوز از مصاحبه‌ای که توتی در آن اعلام کرد همسرش ایلاری بلازی به او خیانت کرده و آنها از یکدیگر جدا شده‌اند، مدت زمان زیادی نمی‌گذرد اما به نظر می‌رسد اسطوره باشگاه رم از بحران عبور کرده و حالا با نامزد جدیدش وارد رابطه عمیق‌تری شده است. نائومی بوکی شریک جدید فرانچسکو توتی است که او در این روزهای سرد ماه ژانویه، در سواحل ایتالیا به همراه ستاره سابق تیم ملی ایتالیا دیده شده است.

فرانچسکو توتی و نامزد جدیدش

توتی 46 ساله در ماه اکتبر رابطه خود را علنی کرد و اخیراً بیشتر اوقات خود را بوکی در حال گذراندن بوده است. او با یک شلوارک جین و یک پیراهن گشاد سفید و آبی در کنار بوکی دیده شد. دوست دختر جدید توتی یک ساعت طلایی رولکس به دست داشت که ارزش آن حدود 13 هزار پوند تخمین زده می‌شود. نائومی که طراح گل‌آرایی است که در شهر رم متولد شده است. توتی در ماه جولای از همسر سابقش جدا شد. این زوج سه فرزند داشتند، اما زمانی که اسطوره رم مدعی شد که همسرش به وی خیانت کرده و درست در روزهای که از نظر روحی به وی نیاز داشته، کنارش نبوده، رابطه آنها به پایان رسید. پس از آن پدر این ستاره سابق فوتبال به دلیل ابتلا به کووید-19 درگذشت تا به اذعان خودش دچار مشکلات روحی عدیده‌ای شود. توتی همچنین ادعا کرده که با بررسی به تلفن بلازی، شواهدی مبنی بر داشتن رابطه نامشروع با شخص دیگری پیدا کرده است. تنش‌ها بین بلازی و توتی پس از انتشار داستانی در سال 2020 افزایش یافته بود. به گفته توتی، پس از اینکه ایلاری تصمیم به آوردن یک گربه بدون مو به خانه گرفت، آنها تا آستانه جدایی از یکدیگر پیش رفتند اما بعدها این مساله میان آنها برطرف شد.

جدایی فرانچسکو توتی از همسرش

عبور از بحران؛ توتی و نامزد جدیدش در سواحل ایتالیا! با این حال دو سال بعد و در اواخر سال 2022 آنها در بیانیه ای اعلام کردند که پس از 20 سال از هم جدا شده اند. توتی در بیانیه ای نوشته بود:
" پس 20 سال کنار هم بودن، متاسفانه رابطه زناشویی‌ام با ایلاری به پایان رسید. سعی کردم از بحران زناشویی عبور کنم اما امروز این جدایی را درک می کنم. هر چند که دردناک است اما اجتناب ناپذیر بود".
عبور از بحران؛ توتی و نامزد جدیدش در سواحل ایتالیا! برخی مدعی شدند که توتی عامل این جدایی بوده چرا که از ماه فوریه با نائومی بوکی اقتصاد دان وارد ارتباط شده است اما کمی بعد مشخص شد که این ایلاری بوده مرتکب خیانت شده است. در حقیقت همسر توتی با بدنساز شخصی خود رابطه داشته و وقتی که توتی از پیام های موبایل ایلاری مطلع می شود، اختلاف آنها شدت می گیرد. توتی که اسطوره باشگاه رم محسوب می‌شود، در تمام دوران فوتبال خود در این باشگاه ماند و 785 بازی انجام داد. او در 25 سال دوران حرفه‌ای فوتبال خود 307 گل برای این باشگاه به ثمر رساند و به آنها کمک کرد تا یک قهرمانی در سری آ و دو جام حذفی ایتالیا به دست آورند.

تصاویر فرانچسکو توتی و همسر جدیدش

درباره فرانچسکو توتی بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...