عربشاهی:گلی که پرسپولیس از تراکتور دریافت کرد روی غافلگیری بود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس در دو بازی گذشته در تک ضرب‌ها خوب شده و در کار‌های ترکیبی و تیمی هم عملکرد خوبی داشته است.
کدخبر (19814) | 14 دی 1400 | ساعت 20:04
0 80
عربشاهی:گلی که پرسپولیس از تراکتور دریافت کرد روی غافلگیری بود
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس در دو بازی گذشته در تک ضرب‌ها خوب شده و در کار‌های ترکیبی و تیمی هم عملکرد خوبی داشته است.

به گزارش سرخ نیوز، ضیا عربشاهی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل تراکتور در هفته سیزدهم لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس بازی خوبی را به نمایش گذاشت و از شروع بازی پرس از جلو را شروع کرد و دفاع تیم تراکتور را تحت فشار گذاشت. گلی که پرسپولیس دریافت کرد روی غافلگیری بود که مقصر آن هم دفاع میانی سمت چپ بود و سید جلال نقشی در این گل نداشت.   وی افزود: تیمی که گل می‌زند طبیعتاً کمی عقب می‌نشیند، اما پرسپولیس بعد از کمی عقب نشینی دوباره بازی را در دست گرفت. سرخ‌پوشان از دو بازی گذشته کار‌های تیمی و ترکیبی را خیلی خوب انجام می‌دهند و در هجده قدم حریف به خوبی اضافه می‌شوند. تعویض شجاعی درست بود؛ زیرا بعد از اینکه نفوذ می‌کرد در برگشت دچار مشکل می‌شد، اما با تعویض سیدجلال حسینی مخالف هستم چون یک تعویض ریسک‌پذیر بود و امکان داشت دفاع ما تحت فشار قرار بگیرد.   پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس در دو بازی گذشته در تک ضرب‌ها خوب شده و در کار‌های ترکیبی و تیمی هم عملکرد خوبی داشته. داور بازی هم قضاوت خوبی داشت و ۵۰ - ۵۰ بود. پرسپولیس روند پیروزی‌هایش را حفظ کرد و در نیم فصل دوم با جذب یک هافبک بازیساز و یک مهاجم شش دانگ، می‌توانیم تمام امتیازات را جمع کنیم و قهرمانی ششم را کسب کنیم.   عربشاهی در پایان در رابطه با کسر امتیاز از گل‌گهر و اضافه کردن این امتیازات به استقلال و سپاهان خاطرنشان کرد: صالحی درست گفته، مقصر اصلی این اتفاقات اول فدراسیون فوتبال است و بعد سازمان لیگ که کارت بازی بازیکن گابنی را صادر کرد و کسر امتیاز کار درستی نبود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...