عربشاهی: عملکرد آجرلو خلاف قانون است

پیشکسوت پرسپولیس گفت: آجرلو فراموش کرده در زمان حضورش در تراکتور چگونه عالیشاه و نوراللهی را مجبور کرد برای خدمت به تراکتور بروند؟ پس چرا الان مخالف خدمت مرادمند و یزدانی است؟ عملکرد اجرلو بر خلاف قانون است.
کدخبر (27240) | 07 اسفند 1400 | ساعت 15:21
0 84
عربشاهی: عملکرد آجرلو خلاف قانون است
پیشکسوت پرسپولیس گفت: آجرلو فراموش کرده در زمان حضورش در تراکتور چگونه عالیشاه و نوراللهی را مجبور کرد برای خدمت به تراکتور بروند؟ پس چرا الان مخالف خدمت مرادمند و یزدانی است؟ عملکرد اجرلو بر خلاف قانون است.

ضیاء عربشاهی در گفت‌وگو با سرخ‌نیوز، درخصوص هیاهوی شکل گرفته پیرامون مسئله سربازی دو تن از بازیکنان استقلال اظهار داشت: واقعا متاسفم که بی‌قانونی در همه ارکان فوتبال ما حاکم شده است. مرادمند و یزدانی سرباز هستند و باید خودشان را به ارگان محل خدمت‌شان معرفی کنند اما به جای آن قراردادشان را تمدید کرده‌اند و سر تمرین می‌رودند! این چه فرافکنی است؟ دارند فوتبال را به جای دیگری می‌برند. مرادمند و یزدانی در این چند روز به اندازه تمام عمر فوتبالی‌شان بر سر زبا‌ن‌ها افتاده‌اند! وی در واکنش به اظهارات بهزاد نوشادی افزود: استقلالی‌ها مسئله سربازی یزدانی و مرادمند را خیلی گنده کرده‌اند. پرسپولیس هیچ بازیکن سربازی ندارد، پرسپولیسی‌ها عین مرد به خدمت رفته‌اند نمونه‌اش عالیشاه و نوراللهی که مجبور شدند به رقیب مستقیم پرسپولیس بروند. وحید امیری هم معافیت پزشکی دارد و معافیتش را چند سال قبل دریافت کرده و هیچ مشکلی ندارد. نمی‌دانم این آقایان دنبال چه هستند، امسال می‌خواهند به هر طریقی شده استقلال را قهرمان کنند. پیشکسوت پرسپولیس خاطر نشان کرد: آقایان سینه سپر می‌کنند که ما در نیم‌فصل قهرمان شده‌ایم در حالی که دو امتیاز را به ناحق از گل‌گهر گرفته‌اند و می‌خواهند با این ترفندها قهرمان شوند اما همین جا به صراحت می‌گویم که با این فرافکنی‌ها روحیه بازیکنان پرسپولیس قوی‌تر خواهد شد و همه اعضای تیم از مدیریت تا کادرفنی و بازیکنان برای قهرمانی متحد می‌شوند و با وجود اختلاف ۵ امتیازی، پرسپولیس قهرمانی ششم را هم به دست می‌آورد. عربشاهی گفت: پرسپولیس شخصیت و لیاقت قهرمانی را دارد و همه اعضای تیم با تمام مشکلات و فرافکنی رقبا برای رسیدن به جام ششم متحد شده‌اند. استقلالی‌ها می‌خواهند با شلوغ کاری اذهان عمومی را منحرف کنند اما راه به جایی نخواهند برد. وی متذکر شد: مگر نظام وظیفه درباره سربازی مرادمند و یزدانی بیانیه نداده است؟ پس چگونه مرادمند در تمرینات شرکت می‌کند؟ مرادمند و زنده‌روح چه فرقی دارند؟ از رئیس جمهور خواهش می‌کنم که به این فساد ورود کنند و جلوی این ناهنجاری‌ها را بگیرند. مدیران استقلال دارند رایزنی می‌کنند تا به هر طریقی مرادمند و یزدانی را نگه دارند، این دو نفر چه فرقی با بقیه بازیکنان سرباز دارند؟ آجرلو فراموش کرده در زمان حضورش در تراکتور چگونه عالیشاه و نوراللهی را مجبور کرد برای خدمت به تراکتور بروند؟ پس چرا الان مخالف خدمت مرادمند و یزدانی است؟ عربشاهی در پایان و در واکنش به صحبت های مدیرعامل استقلال گفت: درباره پرسپولیس با احترام حرف بزن و با احترام رفتار کن. هر طور که رفتار کنی همانطور جوابت را می دهیم. فکر نکنید زور دارید و می توانید هر جوری سخن بگوئید. شما در برابر پرسپولیس حرفی برای گفتن ندارید. شما دارید مردم را تحریک می کنید و با بهانه های واهی جلوی نظام وظبفه می ایستی. مرادمند ماه هاست دعوت نشده و لیست جدید اعلام نشده. مسبب بدون تیم ماندن یزدانی خودتان و بازیکن هستید و باید تاوانش را بدهید. برای قانون تعیین تکلیف نکنید. خون این ها رنگین تر از نوراللهی و عالیشاه و بقیه مردم نیست. آجرلو فراموش کرده در زمان حضورش در تراکتور چگونه عالیشاه و نوراللهی را مجبور کرد برای خدمت به تراکتور بروند؟ پس چرا الان مخالف خدمت مرادمند و یزدانی است؟ عملکرد آجرلو بر خلاف قانون است. بهار آزاد

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...