عربشاهی در گفت‌وگو با سرخ نیوز مطرح کرد؛ ظلمی که به پرسپولیس شد

پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس برای قهرمانی به این امتیازات اهدایی هیچ نیازی ندارد و مطمئن باشید که حتی با وجود این امتیازات اهدایی نیز باز هم پرسپولیس قهرمان لیگ خواهد شد.
کدخبر (23531) | 16 بهمن 1400 | ساعت 07:48
0 91
عربشاهی در گفت‌وگو با سرخ نیوز مطرح کرد؛ ظلمی که به پرسپولیس شد
پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس برای قهرمانی به این امتیازات اهدایی هیچ نیازی ندارد و مطمئن باشید که حتی با وجود این امتیازات اهدایی نیز باز هم پرسپولیس قهرمان لیگ خواهد شد.

ضیا عربشاهی در گفت‌وگو با سرخ‌نیوز؛ با اشاره به تایید شدن حکم پرونده گل‌گهر توسط کمیته استیناف اظهار داشت: تایید شدن رای کمیته انضباطی در مورد پرونده گل‌گهر، یک اجحاف بزرگ در حق این تیم و سایر تیم‌های لیگ بود. نمی‌دانم کمیته استیناف چگونه رای کمیته انضباطی را تایید کرد؟ صالحی از یک طرف می‌گوید که نباید رای در جدول اعمال می‌شد و رای کمیته انضباطی را درست نمی‌داند،از سوی دیگر خودشان رای را تایید می‌کنند. وی تصریح کرد: من از کمیته‌های استیناف و انضباطی یک سوال دارم، چه کسی کارت بازیکن خارجی گل‌گهر را صادر کرده است؟ مگر سازمان لیگ کارت این بازیکن را صادر نکرده است؟ مگر مدارک این بازیکن را ندیده بودند؟ مگر از طریق خود فدراسیون نامه‌نگاری‌های لازم صورت نگرفته است؟ پس چرا به تخلف سازمان لیگ رسیدگی نمی‌شود؟ یعنی بدون بررسی لازم کارت بازیکن گل‌گهر را صادر کرده‌اند؟ اگر سازمان لیگ بدون بررسی لازم کارت بازیکن را صادر کرده و پشت این ماجرا ندانم‌کاری وجود داشته، در این صورت تخلف از جانب سازمان لیگ بوده و بهتر است که کل لیگ را تعطیل کنند.متاسفانه در فوتبال ما به تخلفات رسیدگی کاملی نمی‌شود و افراد به حق واقعی‌شان نمی‌رسند. پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: در ماجرای بازیکن خارجی گل‌گهر، سازمان لیگ تخلف کرده اما متاسفانه با رای کمیته انضباطی به جز چند تیم خاص، سایر تیم‌ها متضرر شده‌اند. کمیته استیناف با تایید رای در حق سایر تیم‌ها اجحاف کرده است. اگر بازیکن گل‌گهر غیر مجاز است چرا کارت بازی او را باطل نکرده‌اند و فقط ۳ ماه محروم شده است؟ این احکام برنامه‌ریزی شده و چیدمان شده است و حضرات با این حکم در واقع فرار رو به جلو انجام داده‌اند. وی با اشاره به بیانیه گل‌گهر درباره تایید شدن رای کمیته انضباطی گفت: قبل از تایید شدن حکم، خیلی از اعضای کمیته استیناف بارها در مصاحبه‌هایشان گفتند که رای خواهد شکست، حالا چگونه رای تایید شد؟ باشگاه گل‌گهر حق دارد و نفوذ عده‌ای خاص باعث شد تا رای تایید شود. عربشاهی با بیان اینکه این رای هیچ تاثیری بر روند قهرمانی پرسپولیس ندارد، متذکر شد: پرسپولیس برای قهرمانی به این امتیازات اهدایی هیچ نیازی ندارد و مطمئن باشید که حتی با وجود این امتیازات اهدایی نیز باز هم پرسپولیس قهرمان لیگ خواهد شد چون کادرفنی، بازیکنان و هواداران پرسپولیس برای قهرمانی هم قسم شده‌اند و اتحاد دارند و همین اتحاد ما را به قهرمانی ششم خواهد رساند. بهار آزاد

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...