عصبانیت لوکا مودریچ از رئال مادرید!

لوکا مودریچ درک نمی‌کند که چرا باشگاه رئال مادرید خبر تمدید قرارداد او را رسما اعلام نمی‌کند و از سوالات راجع به آینده‌اش خسته شده است.
کدخبر (195256) | 26 خرداد 1402 | ساعت 14:21
0 185
عصبانیت لوکا مودریچ از رئال مادرید!
لوکا مودریچ درک نمی‌کند که چرا باشگاه رئال مادرید خبر تمدید قرارداد او را رسما اعلام نمی‌کند و از سوالات راجع به آینده‌اش خسته شده است.

به گزارش سرخ نیوز، آینده لوکا مودریچ مدت‌ها پیش توسط خود او فاش شد. او در اواسط فوریه گفت که می‌خواهم در رئال مادرید به فوتبال ادامه دهم. مودریچ تاکید کرد که دوست دارد بر اساس شایستگی‌هایش تمدید کند، نه به خاطر اعتبارش. این بازیکن 37 ساله کروات با عملکرد عالی خود باشگاه را مجاب به ارائه پیشنهاد تمدید قرارداد برای یک فصل دیگر کرد قراردادی که طبق ادعای منابع نزدیک به این بازیکن امضا شده؛ با این حال رئال مادرید این توافق را مانند تمدید کروس و ناچو رسما اعلام نمی‌کند. کروس و ناچو نیز تایید کرده‌اند که می‌خواهند ادامه دهند ولی از طرف باشگاه فعلا خبر رسمی اعلام نشده است. عصبانیت لوکا مودریچ از رئال مادرید! مودریچ بارها با سوالاتی در رابطه با تمدید قراردادش مواجه شده و درک نمی‌کند چرا باشگاه تمدید را رسمی نمی‌کند. او احساس می‌کند به اندازه کافی قوی است که بتواند همچنان در بالاترین سطح رقابت کند. عصبانیت لوکا مودریچ از رئال مادرید! خبری از اعلام رسمی تمدید نیست و تردیدها بر تداوم حضور او با رسیدن پیشنهاد میلیون دلاری فوتبال عربستان (قرارداد 200 میلیونی خالص برای سه فصل به اضافه 20 میلیون پاداش) بیشتر شده است. پیشنهاد عرب‌ها، پیشنهاد بسیار جذابی است اما او ترجیح می‌دهد در رئال به فوتبالش ادامه دهد. مودریچ در اردوی تیم ملی کرواسی نیز مدام با سوالاتی در مورد ترک رئال روبه‌رو می‌شود و از این شرایط خسته شده است. او این روزها عصبانی است و البته که حق دارد، بداند چرا باشگاه تمدید او را اعلام نمی‌کند  

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...