عطایی: داورزنی، زحمات زیادی برای والیبال کشیده است

سرمربی تیم ملی والیبال ایران درواکنش به ادامه حضور داورزنی در فدراسیون گفت: داورزنی، زحمات زیادی برای والیبال کشیده و درست نبود با یک شیطنت از فدراسیون کنار گذاشته شود.
کدخبر (118959) | 07 دی 1401 | ساعت 08:46
0 121
عطایی: داورزنی، زحمات زیادی برای والیبال کشیده است
سرمربی تیم ملی والیبال ایران درواکنش به ادامه حضور داورزنی در فدراسیون گفت: داورزنی، زحمات زیادی برای والیبال کشیده و درست نبود با یک شیطنت از فدراسیون کنار گذاشته شود.

به گزارش سرخ نیوز و به نقل از تسنیم «بهروز عطایی» سرمربی تیم ملی والیبال ایران در مورد نخستین شکست تیم هراز آمل در هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال مقابل هورستان رامسر اظهار داشت: بازی بدی نبود. هورسان، تیم خوب و قابل احترامی است و با توجه به دو شکستی که در 2 بازی قبلی متحمل شده بودند، انگیزه مضاعفی برای پیروزی مقابل ما داشتند. سرمربی تیم والیبال کاله ادامه داد: بازیکنان ما پیش از اینکه به هورسان ببازند به خودشان باختند. غرور کاذب و اینکه خود را از پیش برنده می‌دانستند، کار دستشان داد و طبیعی است، ، تیمی که خوب بازی نکند، می‌بازد. هورسان در روزی که ما خودمان نبودیم، بهتر بازی کرد. عطایی در مورد اینکه آیا در نیم فصل، بازیکن جدیدی به تیم اضافه خواهد شد یا نه، گفت: برنامه ما در ابتدای فصل تنظیم شده و نیازی به بازیکن جدید و تغییرات نداریم. سرمربی تیم ملی ایران درباره سفرهای اخیر خود به ترکیه و روسیه توضیح داد: در ترکیه با بردیا سعادت صحبت کردم. او وضعیت قابل قبولی در تیمش دارد و جزو قطر پاسورهای مطرح لیگ ترکیه است. در روسیه هم بازی دو تیم اورال و دینامو مسکو را دیدم. دینامو مسکو یکی از قوی‌ترین تیم‌های روسیه است و سرمربی آن، هدایت تیم ملی روسیه را بر عهده دارد. دینامو در این دیدار اجازه قدرتنمایی به اورال را نداد و امیرحسین اسفندیار به عنوان بازیکن تیم اورال نتوانست عملکرد سطح بالایی ازخود نشان دهد. بهروز عطایی با اشاره به ادامه حضور داورزنی در رأس فدراسیون والیبال افزود: ورزش باید قدر داشته‌های خود را بداند. داورزنی، زحمات زیادی برای والیبال کشیده و درست نبود با یک شیطنت از فدراسیون والیبال کنار گذاشته شود. والیبال به ثبات نیاز دارد تا در سایه آرامش تا المپیک پیش برود. داورزنی به والیبال، آرامش می‌دهد. سرمربی تیم ملی والیبال درباره اولویت‌بندی رقابت‌های تیم ملی در تابستان سال آینده تصریح کرد: والیبال ایران در شرایطی قرار گرفته که اولویت بندی، مفهومی ندارد و تیم ملی حتی از یک تورنمنت کوچک هم نمی‌تواند بگذرد. ما ادعا داریم که فراتر از آسیا هستیم ولی حاضر نیستیم هیچ تورنمنتی را از دست بدهیم و این چالش برانگیز است. عطایی ادامه داد: اولویت تیم ملی باید مسابقات جهانی و المپیک باشد و در مرحله دوم به سراغ آسیا برویم. از نظر من هیچ اشکالی ندارد که در مسابقات آسیایی با تیم «ب» یا تیم امید شرکت کنیم. البته به شرطی که تیم «ب» از تیم اصلی جوان‌تر باشد نه اینکه در آن بازیکن 33 و 36 ساله داشته باشیم. اگر در مسابقات قاره‌ای با تیم جوانان شرکت کنیم، هیچ اتفاقی نمی‌افتد. او تصریح کرد: همه از والیبال، مدال طلا و صعود به مرحله نهایی را می‌خواهند. من به عنوان مسئول تیم ملی، اعلام می‌کنم که ما در همه مسابقات با تمام قوا شرکت خواهیم کرد و من اصلا از این قضیه راضی نیستم. این توقعات و این نوع اولویت‌بندی، کار ما را سخت می‌کند. عطایی در پایان گفت: نمی‌توان یک ورزشکاه حرفه‌ای را 5 ماه در اوج نگه داشت. این کار بسیار طاقت فرساست. بسیاری از ستاره‌های دنیای والیبال که مجبور نیستند مثل ما در همه مسابقات با تمام قدرت شرکت کنند، نسبت به تقویم رقابت‌های فدراسیون جهانی و فشردگی بازی‌ها و سفرها، شکایت دارند. این در حالی است که ما باید همه بازیکنان را در همه مسابقات در اوج آمادگی در اختیار داشته باشیم.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...