عقب‌نشینی پرسپولیس از جذب باقری؟

به نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس از جذب عرفان باقری بازیکن فصل گذشته آکادمی استقلال منصرف شده است.
کدخبر (45313) | 31 خرداد 1401 | ساعت 16:27
2 82
عقب‌نشینی پرسپولیس از جذب باقری؟
به نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس از جذب عرفان باقری بازیکن فصل گذشته آکادمی استقلال منصرف شده است.

به گزارش سرخ‌ نیوز، روز گذشته عرفان باقری بازیکن فصل پیش آکادمی استقلال در محل باشگاه پرسپولیس حاضر شد. پس از خروج از باشگاه مصاحبه‌ای از وی منتشر شد که این بازیکن در آن از عقد قرارداد پنج ساله با پرسپولیس خبر داده بود.

با این حال برخلاف خریدهای قبلی، رسانه‌های رسمی باشگاه پرسپولیس واکنشی به این انتقال نداشتند و امروز هم خبری در این باره منتشر نشد تا مشخص شود این باشگاه از بابت وضعیت عرفان باقری اطمینان خاطر ندارد.

باشگاه استقلال مدعی است فسخ قرارداد این بازیکن معتبر نیست و تبعاتی برای پرسپولیس خواهد داشت. بررسی‌ها نشان می‌دهد که وی با اینکه در لیست لیگ برتری استقلال حضور داشته، از طریق هیئت فوتبال تهران (و نه سازمان لیگ) اقدام به فسخ یک طرفه قرارداد کرده و به نظر می‌رسد همین موضوع سبب شده تا پرسپولیس در این باره دست به عصاتر حرکت کند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
خیلی باید دقت کنه باشگاه و اگر بشه این رو جذب کنند میگن یه بازیکنی در حد ابر اسطوره ی تاریخ باشگاه کیسه کشا مهدی قاعدی هستش
کاربر سایت
04 شهریور 1402
باشگاه باید خیلی دقت کنه در این مورد تا خدای نکرده باعث مشکلات احتمالی نشه،روزه شک دار نباید گرفت هرچقدرهم بازیکن خوبی باشه اگه باعث بشه پنجره نقل وانتقالات باشگاه بسته بشه ارزش خرید نداره
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...