علاقه زیاد دیبالا به مورینیو: به لطف او قهرمان جهان هستم

پائولو دیبالا ستاره آرژانتینی تیم رم به تعریف و تمجید از ژوزه مورینیو و عملکرد تیمش پرداخت.
کدخبر (125819) | 23 دی 1401 | ساعت 20:37
0 152
علاقه زیاد دیبالا به مورینیو: به لطف او قهرمان جهان هستم
پائولو دیبالا ستاره آرژانتینی تیم رم به تعریف و تمجید از ژوزه مورینیو و عملکرد تیمش پرداخت.

به گزارش سرخ نیوز، پس از برتری 1-0 آاس رممقابل جنوا در مرحله یک هشتم نهایی کوپا ایتالیا 2022/23، ژوزه مورینیوبه طور ویژه به تمجید از پائولو دیبالا پرداخت. دیبالا به تعریف و تمجید مورینیو واکنش نشان داد. به نقل از رمانیوز؛ دیبالا گفت:

مورینیو من را اینجا می خواست، بنابراین خوشحالم که او از کاری که انجام می دهم، راضی است. من به لطف او قهرمان جهان هستم. همیشه با 200 درصد توان خود برای مورینیو و هواداران تلاش می کنم. مورینیو هر روز به من کمک می کند تا پیشرفت کنم.
مطمئناً جا برای پیشرفت وجود دارد. همه ما باید پیشرفت کنیم، از جمله من. کوپا ایتالیا یکی از اهداف ما در این فصل است. می دانیم که می توانیم آن را ببریم، اما باید به آن ایمان داشته باشیم. واینالدوم به زودی برمی گردد و به تیم کمک خواهد کرد. او بازیکن مهمی برای ماست.
تا پایان فصل در هر سه جبهه خواهیم جنگید. کوپا ایتالیا یک هدف روشن است. بازی های کمی باقی مانده و ما بازیکنانی داریم که می توانند در تک بازی ها، راه را هموار کنند. تیم هایی در لیگ وجود دارند که از ما قوی تر هستند. ما تیم خوبی هستیم، اما اگر می‌ خواهیم به جمع 4 تیم برتر صعود کنیم، باید کار کنیم و نمایش بهتری داشته باشیم. لیگ اروپا نیز مهم است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...