علت جدایی واندا نارا از مائورو ایکاردی فاش شد !

پس از کش و قوس‌های فراوان، دلیل پایان رابطه واندا نارا و مائورو ایکاردی مشخص شد
کدخبر (140876) | 22 بهمن 1401 | ساعت 20:15
0 475
علت جدایی واندا نارا از مائورو ایکاردی فاش شد !
پس از کش و قوس‌های فراوان، دلیل پایان رابطه واندا نارا و مائورو ایکاردی مشخص شد

به گزارش سرخ نیوز، واندا نارا اینفلوئنسر و مدل آرژانتینی و مائورو ایکاردی ستاره فوتبال در سپتامبر 2022 پس از 8 سال زندگی مشترک از هم جدا شدند. این زوج در این مدت رابطه پرفراز و نشیبی داشتند و حتی پس از جدایی رسمی هم رابطه آنها کمی و بیش ادامه داشت. حالا چند ماه پس از این اتفاق واندا نارا اظهار داشته که پس از 10 سال مراقبت از خانواده‌اش، از ایکاردی جدا شد تا حرفه خود را دنبال کند. او از دو ازدواج جنجالی خود دارای 5 فرزند است. از زمان جدایی آنها، ستاره تلویزیونی به حرفه خود بازگشته است. او اخیرا اعلام کرده است که به عنوان مجری برنامه «سرآشپز آرژانتین» کار خواهد کرد. نارا از دوران جوانی در بسیاری از برنامه های تلویزیونی حضور داشته است. علت جدایی واندا نارا از مائورو ایکاردی فاش شد ! اولین حضور رسمی نارا در برنامه‌های هنری به تئاتر تابستانی 2005-2006 در مجله Humor en custodia برمی‌گردد. واندا همچنین به عنوان یک شرکت‌کننده در Bailando 2011 شرکت کرد. با این حال او مسابقه را ترک کرد تا به همراه همسرش ماکسی لوپز به ایتالیا برود. او در بسیاری از تئاترها و برنامه های تلویزیونی مانند Tiki Taka - Il و Grande Fratello VIP بازی کرده است. واندا نارا همچنین یکی از چهار شرکت‌کننده در برنامه استعدادیابی آرژانتینی The Masked Singer بود. پس از آشنایی واندا نارا و مائورو ایکاردی، این مدل آرژانتینی به عنوان ایجنت همسرش در دنیای فوتبال شروع به فعالیت کرد و خیلی زود نامش را بر سر زبان‌ها انداخت. کار او به عنوان نماینده مائورو زمانی به پایان رسید که آنها رسماً در سال 2022 از هم جدا شدند.

فعالیت جدید واندا نارا چیست؟

واندا نارا اخیراً در اینستاگرام فعالیت جدید خود را اعلام کرده و نوشته است:
«من مجری جدید سرآشپز آرژانتین هستم. بسیار خوشحالم که به رشد خودم در این شبکه تلویزیونی ادامه می دهم. از اعتماد شما متشکرم. بی‌صبرانه منتظر شروع کار با همکارانم هستم و خیلی آنها را تحسین می‌کنم».
واندا نارا در سال 2008 با ماکسی لوپز بازیکن سابق بارسلونا، سمپدوریا و اودینزه ازدواج کرد. این زوج به مدت 5 سال در کنار هم ماندند تا اینکه در سال 2013 از هم جدا شدند. واندا همسر سابقش را به خیانت متهم کرد. لوپز و واندا نارا از ازدواج خود سه پسر دارند. اندکی پس از جدایی جنجالی او از ماکسی لوپز، نارا به همراه سه پسرش ایتالیا را ترک کرد و با مائورو ایکاردی وارد رابطه شد و در نهایت در سال 2014 با او ازدواج کرد. این زوج صاحب دو دختر به نام های فرانچسکا ایکاردی نارا و ایزابلا ایکاردی نارا شدند. علت جدایی واندا نارا از مائورو ایکاردی فاش شد ! زمانی که اینفلوئسنر آرژانتینی مائورو را از طریق یک استوری مرموز اینستاگرامی به خیانت متهم کرد، زندگی آنها متلاشی شد و این زوج از یکدیگر جدا شدند. واندا نارا بعدها فاش کرد که دلیل اصلی جدایی او از مائورو ایکاردی، شغل او بوده است. او می‌خواست کار خود را به عنوان یک بازیگر تلویزیون از سر بگیرد. پست اینستاگرامی اخیرش که بیانگر شروع فعالیت‌های تلویزیونی وی بود، مورد تحسین بسیاری از طرفدارانش قرار گرفت. بیشتر بخوانید:  

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...