علیرضا خدادادی : با آقای گلی به تیم اصلی پرسپولیس رسیدم

علیرضا خدادادی مهاجم 20 ساله پرسپولیس که شانس برای تیم اصلی این باشگاه را پیدا کرد مدعی شده که رباط صلیبی‌اش پاره نشده و مشکلی برای همراهی پرسپولیس نخواهد داشت.
کدخبر (125117) | 22 دی 1401 | ساعت 09:12
0 673
علیرضا خدادادی : با آقای گلی به تیم اصلی پرسپولیس رسیدم
علیرضا خدادادی مهاجم 20 ساله پرسپولیس که شانس برای تیم اصلی این باشگاه را پیدا کرد مدعی شده که رباط صلیبی‌اش پاره نشده و مشکلی برای همراهی پرسپولیس نخواهد داشت.

به گزارش سرخ نیوز، علیرضا خدادادی، مهاجم تیم‌های امید پرسپولیس بعد از درخشیدن در تیم امید پرسپولیس و کسب عنوان آقای گلی، توسط یحیی به تیم بزرگسالان فراخوانده شده تا با انگیزه بالایش به درخشش در تیم‌های بزرگسالان هم ادامه دهد. او در گفت‌وگویی با ایران ورزشی از وضعیت این روزهای خود گفته است. بالاخره رباط پای تو پاره است یا پزشکان این مشکل را درمان کرده‌اند؟

علیرضا خدادادی: بار اول برای معاینه نزد دکتر کیهانی رفتم که ایشان به من گفت که زانوی پایم صدا می‌دهد و مشکل دارد که من در پاسخ ایشان صراحتاً گفتم که مشکلی از این بابت ندارم اما به هر حال با معاینه تکمیلی گفتند که رباط صلیبی من پاره شده است.
به نظر قانع نشدی و برای اینکه دقیقاً به مشکل زانویت پی ببری به شهرت رفتی؟
علیرضا خدادادی: بله نزد چند تن از پزشکانی که در شهر ساری بودند و آنها را می‌شناختم رفتم که آنها بعد از معاینه دقیق و دیدن عکس زانویم و صحبت‌هایی که با من داشتند صراحتاً به من اعلام کردند که رباط زانویم پاره نشده و تنها دچار کشیدگی شده است از این‌رو فیزیوترابی را برای من تجویز کردند و من هم در حال سپری کردن درمان خودم و انجام فیزیوتراپی هستم تا زودتر شرایطم برای بازی کردن مهیا شود.
این مسائل را به سرمربی پرسپولیس انتقال داده‌ای؟
علیرضا خدادادی: بله با آقا خانبان مربی پرسپولیس صحبت کردم و برای ایشان همه مسائل خودم را تشریح کردم تا به آقا یحیی انتقال دهند و در جریان همه مسائل من قرار بگیرند.
علیرضا خدادادی با آقای گلی به تیم اصلی پرسپولیس رسیدمبا وجود این چه زمانی قادری برای پرسپولیس بازی کنی؟
علیرضا خدادادی: از هفته دوم نیم‌فصل دوم یعنی بعد از بازی تیم‌مان مقابل ذوب‌آهن قادر به بازی هستم و اگر سرمربی تیم‌مان صلاح بداند قادر هستم که تیم محبوبم را همراهی کنم.
در رده آقای گلی رده امیدها قرار داری؟
علیرضا خدادادی: بله با 12 گل آقای گل امیدهای تهران هستم و فعلاً هم موفق شدم این عنوان را برای پرسپولیس حفظ کنم.
فکر می‌کنی قادر باشی که در تیم امیدها باز هم به آقای گلی‌ات ادامه دهی؟
علیرضا خدادادی: 8 هفته دیگر باقی مانده اما اگر خدا بخواهد حتماً آقای گلی‌ام را برای باشگاه پرسپولیس و تیم محبوبم حفظ خواهم کرد.
با محمد عمری که او هم از تیم امیدهای پرسپولیس آمد و درخشید صحبت کرده‌ای؟
علیرضا خدادادی: محمد واقعاً بازیکن خوبی است و یکی از دوستانم محسوب می‌شود اما به‌دلیل گرفتاری شخصی و مصدومیتی که داشتم نتوانستم با محمد صحبتی داشته باشم اما عمری واقعاً بازیکن خوبی است. درخشش این جوان پرسپولیس امیدهای زیادی را برای بقیه جوانان مستعد که در پرسپولیس کم تعداد هم نیستند به وجود آورده است.
فکر می‌کنی بعد از اینکه در یکی از بازی‌های پرسپولیس در دقیقه 84 مقابل گل‌گهر به میدان رفتی در بازی‌های بعدی هم در بزرگسالان بازی به تو داده خواهد شد؟
علیرضا خدادادی: آقا یحیی نشان داده که نگاه دقیقی روی جوان‌های پرسپولیس دارد و هیچ بازیکن شایسته‌ای از چشمان ایشان مخفی نمی‌ماند از این‌رو من هم خیلی امیدوارم که در تیم بزرگسالان بدرخشم و خودم را نشان دهم.
در رابطه با دیدار پرسپولیس مقابل نساجی و نتیجه پرگلی که کسب کردی چه صحبتی داری؟
علیرضا خدادادی: واقعاً نمایش خیلی خوبی را از بازیکنان پرسپولیس شاهد بودیم و به نوعی نشان دادیم که قادریم بر هر تیمی غلبه کنیم و چه بسا که اگر 10 نفره نمی‌شدیم با نتیجه‌ای پر گل‌تر تیم نساجی را شکست داده بودیم.
علیرضا خدادادی با آقای گلی به تیم اصلی پرسپولیس رسیدمقادر به کسب عنوان قهرمانی هستید؟
علیرضا خدادادی: هنوز یک نیم‌فصل دست نخورده دیگر باقی مانده است اما قطعاً خیلی تیم پر قدرتی داریم و ثابت کرده‌ایم که از همه مدعیان قهرمانی مدعی‌تریم و شانس اول هستیم.
در جام حذفی هم در یک بازی سخت تیم ون پارس را شکست دادید؟
علیرضا خدادادی: ون پارس تیم خوبی بود اما واقعاً در دقایق عادی و اضافه با بدشانسی شانس گلزنی را از دست دادیم و پنج بار با بدشانسی توپ‌هایمان به دیرک خورد تا کار با نتیجه مساوی به ضربات پنالتی کشیده شود و بازیکنان ما در روزی که شاید با اختلاف پنج گل تیم ون پارس را شکست می‌دادند در ضربات پنالتی تیم ون پارس را شکست دهند.
الگویت در بین گلزنان داخلی و خارجی چه گلزن‌هایی هستند؟
علیرضا خدادادی: در بین گلزنان ایرانی که مهدی طارمی الگوی من است اما به لحاظ گلزنی جدا از کریس رونالدو که خیلی دوستش دارم، لواندوفسکی مهاجم نوک خیلی قوی است او را واقعاً قبول دارم.
در دربی امیدها هم مانند عبدی سابقه گلزنی داری؟
علیرضا خدادادی: بله من در دربی امیدها به استقلال گل زدم و یک گل از فاصله 60 متری هم به تیم مقاومت زدم که واقعاً استثنایی بود و خیلی به دلم چسبید.
حرف آخر...
علیرضا خدادادی: اهداف بزرگی دارم و ان‌شاءالله در جام جهانی بعدی برای تیم ملی کشورم بازی کنم و با توجه به اینکه رونالدو گفت در یورو 2024 حضور خواهد داشت من خیلی امیدوارم در جام جهانی بعدی هم رونالدو باشد و من شانس حضور در مقابل رونالدوی بزرگ را پیدا کنم.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...