علیرضا محمد: دوران افت پرسپولیس مقطعی و زودگذر است

بازیکن اسبق پرسپولیس اظهار امیدواری کرد دوران افت این تیم خیلی زود تمام شده و سرخ‌ها بتوانند امتیازات از دست رفته را جبران کنند.
کدخبر (13759) | 29 آبان 1400 | ساعت 19:23
0 55
علیرضا محمد: دوران افت پرسپولیس مقطعی و زودگذر است
بازیکن اسبق پرسپولیس اظهار امیدواری کرد دوران افت این تیم خیلی زود تمام شده و سرخ‌ها بتوانند امتیازات از دست رفته را جبران کنند.

به گزارش سرخ نیوز، علیرضا محمد، بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با برنا با اشاره به تساوی پرسپولیس برابر مس رفسنجان عنوان کرد: پرسپولیس در این دیدار نمایش خوبی را از خود ارائه نداد و به نظر می‌رسد این تیم این روزها با افت روبرو شده و این مساله باید هرچه زودتر حل و فصل شود. او در ادامه افزود: جدا از برخی مشکلات فنی، پرسپولیس از مسائل غیرفنی هم رنج می‌برد. مسائلی مثل نامشخص بودن وضعیت مدیریتی و مشکلات مالی بدون شک در شرایط فنی تیم تاثیر می‌گذارد. امیدوارم مسئولان زودتر به این وضعیت پایان دهند تا پرسپولیس با آرامش ذهنی بهتر بتواند مشکلات و نقایص فنی‌اش را جبران کند. پیشکسوت پرسپولیس در مورد مسائل فنی حاکم بر این دیدار تصریح کرد: همه حریفان برابر پرسپولیس از انگیزه بالایی برخوردار هستند و آنچه که مشخص است این موضوع است که شرایط فنی و تاکتیکی پرسپولیس برای حریفانش شناسایی شده و شاید تغییر و تحول در شیوه بازی بتواند پرسپولیس را از این شرایط خارج کند، ضمن این که معمولا تیم‌های بزرگ در طول فصل با افت روبرو می شوند که این موضوع مقطعی است و ادامه‌دار نخواهد بود. به نظرم پرسپولیس در حال حاضر با چنین افتی روبرو شده و به طور قطع می‌تواند شرایط را تغییر و به این دوران خود پایان دهد. این مساله در ابتدای فصل برای پرسپولیس رخ داده و باید آن را به نوعی به فال نیک گرفت و در پی حل آن برآمد. محمد با اشاره به سیستم دفاعی که پرسپولیس در این دیدار و بازی قبل از آن بهره برد، به خبرنگار برنا گفت: به هر حال این تصمیمی است که کادر فنی اتخاذ کرده و مطمئنا آن را براساس داشته ها و ابزاری که در اختیار دارد، استفاده می کند. ایجاد تغییرات آن هم در خط دفاع که منطقه حساس و مهمی است برای رسیدن به نتیجه ایده آل نیازمند زمان است و باید به پرسپولیس برای رسیدن به اهدافش در این خصوص فرصت داد. او تاکید کرد: مطمئنا هواداران از تیمی که 5 سال متوالی قهرمان شده است، انتظار دارند و این مساله حق آنهاست. آنها حق دارند از تیم پرسپولیس بازهم قهرمانی و شرایط ایده آل بخواهند اما نباید فراموش کرد هواداران هم باید همچنان حمایت کنند و برای پایان افت پرسپولیس به این تیم انرژی مثبت بدهند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...