علیپور: سجادی برای انتخاب سرپرست به هیات مدیره پرسپولیس اختیار تام داد

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، گفت: نگاه وزیر ورزش و جوانان به شرایط باشگاه پرسپولیس کاملا حرفه‌ای بود و او برای انتخاب سرپرست به هیات مدیره اختیار تام داد.
کدخبر (2158) | 16 شهریور 1400 | ساعت 10:20
0 135
علیپور: سجادی برای انتخاب سرپرست به هیات مدیره پرسپولیس اختیار تام داد
عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، گفت: نگاه وزیر ورزش و جوانان به شرایط باشگاه پرسپولیس کاملا حرفه‌ای بود و او برای انتخاب سرپرست به هیات مدیره اختیار تام داد.

به گزارش سرخ نیوز و به نقل از ایرنا، غلامعلی محمدعلیپور، در مورد انتخاب «مجید صدری» به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: این انتخاب با تصویب هیات مدیره صورت گرفت و امیدوارم اتفاقات خوبی در این زمینه رخ دهد. این یکی از مهمترین و بهترین تصمیمات حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان این بود که انتخاب سرپرست باشگاه را در فضایی حرفه‌ای و دموکراسی به هیات مدیره باشگاه سپرد و از حُسن اعتماد او تشکر می کنم. این موضوع نشان می‌دهد که نگاه وزیر جدید، حرفه‌ای و ورزشی است. وی افزود: به خاطر اقدامات جعفر سمیعی از او تشکر می کنم. پرسپولیس باشگاه بزرگی است که نتایج این تیم در آسیا کم نظیر بوده است. این که پنج سال متوالی قهرمان شود و در فاصله ۳ سال، دو فینال لیگ قهرمانان را تجربه کند، واقعا عملکرد بی نظیری است. با توجه به این موضوع مشکلات باشگاه هم بزرگ تر است. در این سال‌ها مشکلات زیادی به ارث رسیده بود اما نمی‌توان منکر زحمات مدیران قبلی باشگاه شد. عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: سمیعی از جمله مدیران خوب باشگاه پرسپولیس بود که آرامش را در مجموعه ایجاد کرد. او بخش زیادی از بدهی‌های قبلی را پرداخت کرد و اقدامات موثری انجام داد. همچنین زمینه‌سازی برای مزایده انتخاب کارگزار جدید دیگر اقدامی بود که صورت گرفت. سمیعی اهل جنجال نبود و بیشتر به جای مصاحبه کردن دنبال حل کردن مشکلات بود. سمیعی تلاش کرد هاله‌ای را دور تیم ایجاد کند که تیم هم از حاشیه به دور باشد. واقعا اقدامات خوبی او انجام داد که لایق تقدیر است. علیپور اضافه کرد: همچنین کارهای سفر به تاجیکستان هم انجام شد و سمیعی در دوران حضور در پرسپولیس شرایط کار را برای یک‌ماه آینده هم فراهم کرد تا باشگاه به مشکلی در غیاب او بر نخورد. کارهایی که سمیعی انجام داد سالیان سال برای باشگاه ماندگار خواهد بود. وی در خصوص مزایده برای انتخاب کارگزار جدید هم گفت: شرایط برای مزایده فراهم شده است. در این مدت هر روز یک تیم متخصص در این زمینه کار می کنند و در تمام مسائل، بند بند قانون را بررسی می‌کنند تا بهترین اتفاق در زمینه انتخاب کارگزار جدید رخ دهد. عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد واگذاری باشگاه به بخش خصوصی هم اضافه کرد: این اتفاق خوبی است که وزیر جدید هم روی این موضوع تاکید دارد. فکر می‌کنم این اتفاق سرانجام نهایی شود. در همه جای دنیا ورزش و باشگاه‌ها در اختیار بخش خصوصی و مردم قرار دارند. در کشور ما نیز این اتفاق باید رخ دهد. مقدماتش انجام شده و با تاکید وزیر فکر می‌کنم این اتفاق مهم طی یکی ۲ ماه آتی نهایی خواهد شد چرا که نگاه  سجادی به این موضوع مثبت است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...